8 Ocak 2008 Salı

Gaziantep Usulu İçli Köfte Ve Patlıcanlı Yayla Çorbası














































Bir komşumuz Vardı Kilisli..Harika antep yöresine ait yemekler yapardı Güler ablam...Heleki İçli Köftesi,Gözlemesi Ve kurutulmuş Patlıcandan Yapılmış Dolması ve Acı biberli Patates kızarmasına bayılırdım..
Birgün Yine Ziyarete Gittik Güler Ablayı Bize Leziz Antep Çorbasından(Patlıcanlı ve yoğurtlu Yayla çorbası Gibi) Ve içli köftesinden yaptı...İşte bu Resimde 3 Kez İçli Köfte bulgur hamurunu Kıyma :Makinasından çekiyor...
Şimdi Size O Resimleri Adım Adım Ekledim...Resimleri Büyütmek İçin Resimlerin Üzerine Tıklayın

















3 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine saglık güler aplanın:) bende cok sevıyorum içli köfteı ama yapmadım hıc keske içine neler kondugunuda yazsaydınızz denemyı cok ıstıyorum şimdi bu elle calısan makılern elektırıklısı cıktı ama işte hıc yapılmasını görmedıgım ıcınn cesaret edemıyorum yapmaya

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Tarif için bu linke bakabilirsiniz :)

http://degisiktatlar.blogspot.com/2008/10/filiz-ablann-ili-kftesi.html

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

http://degisiktatlar.blogspot.com/2008/10/filiz-ablann-ili-kftesi.html