10 Ocak 2008 Perşembe

Muhteşem Lezzet..Özsüt Bu İşi Biliyor..!


Buda pastanın yenmiş halii:))










Ekim 18 Eşimin Doğumgünü..Biraz gecikmelide olsa İşyeri arkadaşları eşime her yılki gibi bir doğum günü sürpriz yapmış..Eee ben dururmuyum banane bende pasta istiyorum dedim Özsütten...O Chessecake leri mideye indirirken,benim gibi Pastakolik biri yemese olurmu..Olmaz Tabii :))Eee canım kocam boğazından geçmemiş bensiz pasta yemek hemen İş çıkışı İstinye Park Özsüt'e uğramış ve o muhteşem kremalı çikolata soslu ve Dışı tamamen çikolata ile kaplı,minik yaldızlı şık bir kutuda o nefis pastayı getirmiş..Eşimde Boyner Büyük Mağazacılık İstinye Park AVM de çalıştığı için getirmesede olmaz,Özsüt ona bakıyo,O Özsüte :))


O güzel 1 Kişilik pastayı sizlerle paylaşmak istedim,Özsüt'ün önünden geçerken mutlaka uğrayın ve bu leziz pastadan faydalanın :)) Faydalanın diyorum çünkü insana mutluluk depoluyor :))Özsüt bu işi biliyor Şüphesiz :)))

2 yorum:

SAĞLIKOLSUN dedi ki...

özsütü keşfettiğim günden beri bağımlısıyım denemediğim pastası tatlısı kalmadı hepsi muhteşem adet pastalarına bayılşıyorum çikolata fıstık müthiş bişey herkese tavsiye ederim

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

çok haklısın..enfestii..Devamlı getirir eşim hele o mus kreması off süper..