9 Ocak 2008 Çarşamba

Ganaş Pastam

















Şimdide size dayanılamamış,Ve resmi çekilmeden önce dilimlenmiş ganaş pastamın resmini görüyorsunuz... Resmi büyütmek için üzerine Tıklayın

Malzemeler;

Hazır kakaolu pandispanya(Maalesef kendim yapmaya vaktim yoktu)

1 paket Hazır beyaz pasta kreması

2 Adet muz

1 bardak süt

Ganaş için;

200 gr.Sıvı Krema

200 gr.Bitter veya Sütlü Çikolata

1 kaşık tereyağı(Arzuya göre ben kullanmadım)

Hazırlanışı;

Hazır pandispanyamın içine daha önceden sütle çırptığım ve dolapta dinlendirdiğim pasta kremasını sürdüm ve muzla içini kaplayıp pandispanyamı kapadım.

Bir cezveye kremamı boşalttım ve kaynamaya yakın altını kapayıp çikolatalarımı ilave ettim erittim.ve ılınmaya yakın pastamın üzerine hazırlağım ganaşı döktüm üzerini kapladım...İsterseniz üzerini Kremşantiyle değişik şekillerde süsleyebilirsiniz...






Hiç yorum yok: