20 Ocak 2008 Pazar

Oyun Hamuru ile Bebeğin Rüyası



Bu sıralar butik pastacılık olayına takmış durumdayım.Geçen gün Oktay ustada bake shop sahibi Ayşem Öztaş vardı ve buna benzer bir figür uyguladı..Tabii bende denemek istedim.O günün akşamı arkadaşım EDA aradı beni hadi toysrus'a gidelim bebişlere oyuncak alalım,Tamam dedim...Kızıma oyuncak bakarken oyun hamurları dikkatimi çekti hemen kaptım bir tane...Bu setin fiyatı 15 Ytl.Gayet uygun ve içinde her malzeme vardı.Ama bu hamuru pasta üzerinde deneyemeyeceğim için evdeki lokum kutusunda ölesine denedim.Bu imkanlarla ilk denemem fena olmadı hani...Buarada Ayşem sana çok teşekkürler sayende çok şey öğrenicez galiba :)))

























6 yorum:

Adsız dedi ki...

:))))))) melo orda yatan ne peki ben pek bebiye bezetemedimde :P

bi kere oyun hamuru yumaşak olur şeker şeker hamuru okadar yumuş diil tatlım. ehhehehe

şaka şaka güzel olmuş.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

cnm ilk denemem bu kadar hocamız nesli beğendi :)

pecete dedi ki...

bence çok şekerler, ellerinize sağlık... Bu arada ilginize de ben teşekkür ederim. Sevgiler...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

merhaba ayşem hanımcım çok teşekkürler sizin beğnmenize sevindim..

kızımın bir yaş pastasına ilk denememize bakmanızı isterim :) çok teşekkürler tekrardan...

yasemin dedi ki...

hayirli geceler cnm , blogun cok gzl emegine saglik Aeo ;)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

teşekkürler yasemincim ilgine sevindim :)