9 Ocak 2008 Çarşamba

Arnavut Ciğeri




Patatesler ve ciğerler küp küp doğranır
Patatesler sıvıyağda kızarıyor Ciğerler tuz ve una bulanmış durumda...
Ciğerler patateslerin kızardığı yağda kızarıyor ortalama 3-5 dk.
Piştiler...

İlk olarak sizlere Arnavut Ciğerimin Tarifini vermek istiyorum.Daha ilk demememde harika bir sonuç aldım.Eşim çok beğendi.Sizlerle paylaşmak istedim.Hemde sanıldığı kadar zorda değil.. Resmi Büyütmek İçin Tıklayın...

Malzemeler ;

1/2 kg.zarı sıyrılmış dana ciğeri

1 bardak un

2 adet patates

1 tutam maydanoz

1 baş kuru soğan

nane kekik pulbiber

1/2 sıvıyağ
Hazırlanışı :

İlk önce ciğerlerimizin zarını bir güzel ayırdım...Daha sonra onları fındık büyüklüğünde doğradım.Sonra derin bir kaba unu boşalttım.Doğradığım ciğerleri unun içine katıp iyice una buladım.Ve daha önceden kızdırmış olsuğum sıvı yağa attım 3 ila 5 dk kızgın ateşte pişirdim.Bu kadar pişmesi yeterli oluyor çabuk pişiyor ciğerler.Çıkmaya yakın tuzumu ilave ettim,Daha önceden patateslerimi küp küp doğrayıp kızarmış ve Servis tabağıma almıştım.Hemen üzerine Kızaran Ciğerlerimi ilave ettim.Servis Tabağında Patatesle Ciğeri birbirine karıştırdım...Soğanlarımızı piyazlık uzun uzun doğradım demicem çünkü eşim doğradı.Sonra tuzlu suda yıkadı bir güzel sıktı.Yıkanmış Maydanozu ve baharatları ilave etti ve harmanladı.Servis tabağımızdaki Yemeğimizin yanına ilave ettik..Umarım sizde dener,Beğenirsiniz..Hakikaten çok lezzetli olmuştu...

Not:(İstenirse Tuz Unun İçinede İlave Edilip Ciğerlere bulanabilir)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor eline sağlık bende bugün deneyecem