10 Ekim 2008 Cuma

HİNDİSTANCEVİZİ DOLGULU ÇİKOLATALI KURABİYE (COCOSTAR)



MALZEMELER;

YARIM ÇAY BARDAGI SIVI YAG
1 SU BARDAGI PUDRA SEKERI
1 YUMURTA
3 YEMEK KASIGI KAKAO
3 YEMEK KASIGI NISASTA
1 PAKET KABARTMA TOZU
VE ALDIGI KADAR UN (KIVAMI YUMUSAK OLACAK )

İÇ HARCI İÇİN: 1,5 SU BARDAGI HİNDİSTAN CEVİZİ ILE 1 SUBARDAGI SÜT VE 5 YEMEK KASIGI SEKER OCAKTA PİŞİRİLİR.
SOGUYUNCA YAPTIGIMIZ KURABIYE HAMURUNUN İÇİNE BIRAKILIR.YUVARLANIP TEPSIYE DIZILIR.
FIRINDAN CIKIP SOGUDUKTAN SONRA UZERINE BENMARİ USULÜ ERİTİLMİŞ ÇİKOLATA SÜRÜLÜR. ÜZERLERİ HİNDİSTAN CEVİZİ İLE SÜSLENİR.AFİYET OLSUN



2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu tarif için tşkkrler ve benim
kurabiyem olmadı. sizin verdiğiniz tarif gibi yaptım ama iç harcı koyduktan sonra bi türlü kapatamadım elime yapıştı kaldı bi kaç tane koymuştum oda pişerken tepsiye yayıldı kaldı yani olmadı. tarifteki malzemeleri aynı koydum sizce neden. şimdeden tşkr.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

1.si sıcak fırına koymanız gerekirki kurabiyeler yayılmasın..

2.si iç harcını dışarıya kaçmayacak miktarda konmalıki elinize yapışmasın.ayrıca soğumuş olmalı.

Bu sebelerden olabilir ama lezzeti yerinde ise sorun yok başka sefer denemenizde inşallah olacaktır.