11 Ekim 2008 Cumartesi

Kepekli Un'dan Tavuk Göğsü Tatlısı









2 kahve fincanı kepekli unla yarım paket margarini tencerede kavurdum.1 litre süt ekledim.Karıştıra karıştıra pişirdim.Kaynayınca üzerine 1 bardağa yakın toz şeker ilave ettim.10 dk daha kısık ateşte pişirdim,daha sonra tavuk göğsünü borcama yarısını döktüm.Üzerine bisküvi ve muz dizdim.Kalan tavuk göğsünüde en üste bisküvi ve muzların üzerine döktüm.1 paket (2 poşet kremşantiyi ) 1 bardak sütle çırptım ve en üstüne yaydım..Ve dolapta beklettim.İnanılmaz beklemediğim nefis bir tat çıktı ortaya.Kepekli undan böyle güzel tatlı olcağını tahmin etmezdim..
Not:Resimde 1 poşet kremşanti kullanılıdığı için az geldi.ilk denemyedi.siz tarifimdeki gibi deneyin ve hatta tarifi eğer benim gibi büyük borcam tepside yapacaksanız 2 katına çıkarın.

Hiç yorum yok: