10 Ekim 2008 Cuma

ÇİKOLATALI RULO MUHALLEBİ



Malzemeler;

3 kaşık un
3 bardak süt
3 kaşık kakao
1 paket vanilya
9 kaşık şeker

1 Poşet beyaz krem şanti (ben çikolatalı kremşanti kullandım)
Yarım bardak süt

Arzu edilirse meyva Muz,Çilek,Kivi

Bütün malzemeyi karıştırıp muhallebi kıvamında pişiriyoruz.yaklaşık olarak 25-40 ebatında tepsinin altına hindistan cevizi serpip muhallebimizi döküyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.

Diğer taraftan 1 poşet krem şanti ile yarım bardak sütü çırpıyoruz ve soğumuş muhallebinin üzerine döküyoruz. buzdolabında 1 saat yada derin dondurucuda 15-20 dk bekletip;uzunlamasına 3,enine 4 e bölüyoruz.spatula yardımıyla rulo yapıyoruz

Not:Beyaz krem şanti yerine çikolatalı kremşanti alınca,muhallebiyi beyaz yapayım dedim sonra vazgeçtim.açık renk 1 tatlı kaşığı koyarak muhallebi yaptım.içinede muz ve çilek koydum.Afiyet olsun

Hiç yorum yok: