23 Eylül 2011 Cuma

HELLİM PEYNİRLİ YEŞİL SALATA

HELLİMLİ SALATA

HELLİM PEYNİRİNİ OLDUM OLASI SEVMİŞİMDİR.. KIBRISLILAR BU PEYNİRİ BİZDEN DAHA ÇOK KULLANIR AMA SON YILLARDA ÜLKEMİZDEDE SIK KULLANILIR OLDU.. SABAH KAHVALTILARINDA,SUNUMLARDA,SALATALARDA DAHA ÇOK YER EDİYOR..

BEN BU SEFER MURAT BEY HELLİM PEYNİRİNİ KULLANDIM..İNANILMAZ LEZZETLİ İDİ..

TARİFİMİZE GELİNCE;

1 PAKET (250 GR.) MURAT BEY HELLİM PEYNİRİ
1 DEMET KIVIRCIK
ZEYTİN
YONCA ZEYTİNYAĞI
TUZ,LİMON

HAZIRLANIŞI:

KIVIRCIKLARIMIZI ARZUYA GÖRE DOĞRAR SERVİS TABAĞINA YERLEŞTİRİZ.ÜZERİNE TUZ,YAĞ VE LİMON GEZDİRİRİZ.MURAT BEY HELLİM PEYNİRİMİZİ ARZUYA GÖRE ŞEKİLLERDE DİLİMLENİR VE TEFLON TAVADA YAĞSIZ OLARAK ARKALI ÖNLÜ KIZARTILIR.KIZARTILAN HELLİM PEYNİRLERİMİZ KIVIRCIKLARIMIZIN ÜZERİNE YERLEŞTİRİR,ZEYTİN İLE SÜSLEMESİNİ YAPAR SERVİSE HAZIR HALE GETİRİRİZ.AFİYET OLSUN..

8 yorum:

Unknown dedi ki...

mmmmm nefis görünüyor eminim tadıda öyledir. ilgi alanım salatalar olunca hemen dikkatimi çekti:)

Unknown dedi ki...

bende hellim peynirine bayılanlardanım salata da çok hoş ellerine sağlık:)

LeylaK dedi ki...

ben de pek bir severim hellimi. salataya da çok yakışır. ellerine sağlık. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler.

zeymurancafe dedi ki...

çok güzel gorunuyor ellerınıze sağlık

SeneminYemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım bende çok severim hellimi hergün de yerim vallahi peynire bayılıyorum .Eşim sabah yedin akşamda salataya çorbaya koyma bari diyor :)) Vallahi kıbrızlı bir tanıdık bulsam yapışacam bana peynir getir diye. BU arada benimde bir hayli hellimli tarifim var ama bir türlü yayınlayamadım :) tembelim ben ya

LEZZETİKRAM dedi ki...

Hellim peyniri benim Prensesimin sabah kalhvaltılarında vazgeçilmezi ,bu yaşta ama ağ<ının tadını biliyor ,ellerine sağlık

Elif'in defterinden dedi ki...

Kahvaltıda yapıyorum ben üzerine de biraz pul biber serpiyorum, mis gibi oluyor. Ellerinize sağlık

durutarifler dedi ki...

Görüntü çok nefşs olmuş gerçekten. Ellerine sağlık. Sevgiler