4 Ocak 2010 Pazartesi

Gün Menüsü -5- Bizdeyiz..



Bu hafta Kabul Günü Sırası bende idi..Fakat son gün tarihe karar verilmesi ve benim aniden günü almam nedeniyle yılbaşı arefesi 1 günlük zaman diliminde menümü anca bu kadar hazırlayabildim.14 çeşit + 1 ikramlık çikolatalarımla karşıladım miafirlerimi..Soframı bile tam hazırlamaya vaktim olmadı maalesef..Bazı takımlarımı vitrin konsoluma taşımak zorunda kaldım..Yinede çok güzel bir gündü..Harika Geçti.. Fotografları önceden çekmeye fırsatım olmadığı için sofra kurulumunda alalacele çektim..Çekimler seri bir şekilde oldu..Çünkü misafirler artık ikramlarımı yemek için sabırsızlardı :)

İşte Gün Menüm;


Domatesli Biberli Patlıcan Kızartması Yu-ka Baklava Yufkasından Ispanaklı Rulo Börek
Top Avustralya Lamingtonları

Soya Fasulyeli Cümbüş Salatası (Tamamen kendi icadım :) )


Yaprak Sarması (Kayınvalidemden)
Peynirli Çarşaf Böreği Ve Patatesli Çarşaf Böreği (Kayınvalidemden)
Yalancı Çiğköfte
Antep Fıstıklı Yaş Pasta


Bademli İncirli Tart

Antep Fıstıklı Un Kurabiyesi

Ganaj Pasta (Sonercimden)
Galeta Unlu Poğça (Gülser Haladan)

Peynirli Közlenmiş Biber Sarması

12 yorum:

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

maşallah 14 çeşidi iyi yetiştirmişsiniz.yemeklerin hepsi birbirinden güzel görünüyor.elinize sağlık

GÜLSÜM dedi ki...

SİZİN GÜNE BENDE Mİ GİRSEM HARİKA ŞEYLER VAR:))

ceydabural dedi ki...

offff.. hepsini sen mi yaptın :)
bittim yaww :)
günü kçırdık desene

susamcorekotuFeriha dedi ki...

MAŞALLAH ALLAH BEREKETİNİZİ ARTIRSIN

Suskun dedi ki...

ooo maşallah bu ne zengin menü:) Mutfağınızın bereketi eksilmesin emi:) emeklerinize sağlık

Zehra Gürgen dedi ki...

Hazırlanamadığında 14 çeşitse canım hazırlandığında artık Halil İbrahim sofrası herhalde :)

Ellerine sağlık canım.Bereketli olsun sofran

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım herşey harika gözüküyor ellerine sağlık ....

kalpkurabiye dedi ki...

oooohhhh yaşasın günler valla keşke bende evde olsamda günlere katılsam altın günü elişi günü okuma günü günden güne koşsam eğlensem şanslısınız harika herşeyy

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
İyi ki bir gün de aceleden hazırlamışsın. Bir de vakitlice yapsaydın. 20 :) çeşit olacaktı heralde.
Ellerine sağlık. Hepsi birbirinden güzel görünüyor.
Pastaların görüntüsüne bayıldım.
Daha nice böyle güzel günler dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Nilgün Komar dedi ki...

ya şekerim hepsi hoş güzel de şu en sondaki peynirli biber sarma beni bayılttıı.. daha önce denemediğim bir lezzet sanırım bu.. hemen akşam deniyoruz..:))
elinize sağlık...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuş. Bazıların da gözüm kaldı:) Özellikle yalancı çiğ köfte ımmmm:)

Minik Atölyem dedi ki...

merhaba...ellerinize sağlık ve maşallah diyeyim böyle pratik olabildiğiniz için.harika gözüküyolar. sizleri de sayfamdaki 'en güzel sofra' yarışmama bekliyorum:)