13 Mayıs 2014 Salı

Köstebek Pasta





Köstebek Pasta
3 yumurta
1 su bardağı şeker
Yarım bardak süt
Yarım bardak sıvı yağ
Yarım çay bardağı ılık su
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
4 yemek kaşığı Damla Çikolata

Krema için ;
Ben dr Oetker hazır pasta kreması kullandım isteğe bağlı 2 paket krem şantiyi 1 su bardağı sütle çırpıp yine krema yapabilirsiniz..İçerisine Damla çikolata koyup kremaya karıştırmayı unutmayın.

Hazırlanışı:
Yumurta ve şeker krema kıvamına gelene kadar çırpılır. Daha sonra diğer malzemeler konup çırpılır. Önceden ısınmış 180 derecelik fırında 25-30 dakika arası pişmesi yeterli. Fırından çıkardıktan sonra kaşık yardımıyla ortası oyulur. Kreması tepe şeklinde içine doldurulur. İçinden çıkardığımız kek parçaları robottan geçirilip ufalandıktan sonra üstüne serpilir. Afiyet olsun..


3 yorum:

Lezzet sarayı dedi ki...

Harika görünüyor. Valla gece gece canım cekti, ellerine sağlık

Zeytinli dedi ki...

Ellerinize sağlık :)
Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
Sevgiler

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.