17 Kasım 2016 Perşembe

Vissmate İle Temizlik Saatleri :)




Tabiiki son aylarda gezmekten sabah çıkıp,akşam eve geldiğimden,evi otel gibi kullanır oldum..

Her ne kadar işleri kendi başıma yapmayı sevmesem de , bir o kadar hijyenik ortamı çok severim..

Temizliği yapmayı değil , temiz olmayı sevenlerdenim :)

Bu durumda işimin kolay olması gerekiyor değil mi?
Vissmate  sanırım benim bu halimi görmüş olmalı ki, size bir kolaylık sağlayalım diye düşündüler sağolsunlar ☺️ İşimi kolaylaştırıcı bu sevdiğim ürünler ile işe başladım..
Şimdi siz bu fotoğrafı like'lar iken ben şuanda bi elimde toz bezi silikonlu temizleyici ile toz alıyorum, bakın bu ürünü mutlaka edinin çok şahane geç tozlandırıyor , ve cok güZel kokuyor,bi taraftan mis gibi arap sabunumla yerleri siliyorum , arap sabunu ise en dogal temizleyici gördüğümden genellikle ev temizliğinde tercihimdir , bir de eski günler gelir hep aklıma... Çocukluğum..


Aferin ise özellikle benim mutfakta ve ocak , aspiratör ve fırında kurtarıcım.. Yağ,leke ,zorlu kir bırakmıyor. Bu ürün ise yeni yeni raflarda yerini alacakmış.
#vissmateturkiye işimi kolaylaştırıyorsun , çok güzel zaman kazandırıyorsun amma şu işleri yapacak bir robot bulsak ne güzel olur değil mi ☺️ Sizden çözüm bekliyoruz bu konuda da ☺️
Neyse arkadaşlar ben temizliğe devam edeyim çünkü bugunden başka zamanım yok , bi de tekim , 😏 tek yardımcım şuan #vissmate , işler bitmez ise başka zamanım yok günlerim dolu 🙈
Sevgiler benden size 😍 Bana da Allah yardım etsin 😂

Hiç yorum yok: