9 Temmuz 2013 Salı

Ramazan'da Susuzluğu Gideren İçecek Formülü



Ramazan Orucunda Susuzluğu Azaltmak İçin Formül Tarif
Geçtiğimiz günlerde susuzluğa çare olarak Diyetisyen Selahattin Dönmez'den bir reçete verildi.. Hemen sizlerle paylaşıyorum. Normal Çayı demliyorsunuz. ve süzerek bir sürahiye koyuyorsunuz.Üzerine 1.5 litre Soğuk Su. Daha sonra Buzları ve Limon Dilimlerini ilave ediyorsunuz.. Şeker ilave etmiyoruz çünkü daha çok susatabilir.Bu nedenle çok çok az yada tatlandırıcı kullanabilirsiniz çare olarak.. Bir Nevi Ice Tea ( Soğuk Çay ) Hararetinizi alacaktır ve sürekli kullanımda susuzluğu azaltacaktır..

Not: Yeşil Çay ilede yapabilirsiniz..Ayrıca çubuk tarçında ilave edebilirsiniz kan şekerinizi ayarlaması için.. Taze Nane'de ilave edebilirsiniz.

4 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

şuana kadar susamadım elhamdulillah
ama feci başım ağrıyor :)
ilk günün hediyesi diyelim :)

hayırlı ramazanlar...

kış güneşi dedi ki...

hararetide alır gayet güzel eline sağlık canım

Nilgün Komar dedi ki...

evet ya bizde feci şekilde ıcetea tüketiliyor bu daha hesaplı bir formül deneyeceğim bugün

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerinize sağlık...Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm....:))