17 Eylül 2013 Salı

Diyet Maceram : Neler Yaptım?



Uzun suren bir diyet maceram oldu.. Yaklaşık 20-25 kg verdim..

Nasıl Derseniz ?

Bu işi beyinde bitirerek ve En çokta Karatay Diyetine Uyarak..

Tabii Kaçamaklarım,diyeti kabul etmediğim arada değiştirdiğimde oldu..

Ama genel itibariyle karatay diyetini hem çok benimsedim hemde sağlıklı buldum...

Kilo verme sürecim 1 yılı aşkın sürede oldu...

Yavaş Yavaş..

Hissettirmeden..

Arada Sporuda ekleyerek hayatıma , ki sürekli olmalı..

Ayda 2 kg verdim genelde.. Çok fazla vererek vucudu strese sokmadım..

Karatay Diyeti Nedir ? Nasıl Uygulanır ? Neler Yapılır ? Hakkındaki Yorumlar ? Formülü ?

Hepsini sizler için diğer web adresimde bu yazıda topladım..

Sizde öğrenmek istiyorsanız bu yazıya Tık Tık :)))

Şimdilik Görüşmek Üzere..

http://tarifrehberi.com/karatay-diyeti-nedir-ve-nasil-uygulanir.html


2 yorum:

kış güneşi dedi ki...

darısı bize 5 kilo versem yeter canım maşallah sana

En İyi Yemek Siteleri dedi ki...

Kilo verse de vermese de diyet yapabilen her insanın karşısında saygıyla eğiliyorum ben boğazına çok düşkün biri olarak. Bu nedenle kucak dolusu tebrikler:)))