15 Kasım 2017 Çarşamba

UÇANKUŞ TV'DE SOSYAL MEDYA'DAKİ SAHTE HESAPLARI KONUŞTUK

Günaydın Arkadaşlar🙋🏻 Geçtiğimiz günlerde yine Anılcan Tanrıyar ‘ ın sunduğu UçanKuş Tv ‘ deki Gece Kuşu 🕊Programına katılmıştım..
Konu Sosyal Medya ‘da açılan Sahte Hesaplardı ☺️
Sanırım bu @ucankusmedya tv ‘de programa 4. Katılışım olsa da her seferinde biraz heyecanlanıyorum ☺️ Sonra bi açılıyorum ki sormayın gitsin 😃 Tabii o yoğunlukta hiç bir zaman programı çekemedim , hatta haber bile vermedim kimseye ☺️🕊🙋🏻ama sağolsun canım arkadaşım , dostum , ablam , kardeşim o gece uyumamış çekmiş bana video ‘ mu gönderdi ☺️🙈 Normalde pek yayınlamam ama bu yayın önemliydi konu itibariyle ☺️🙈 Hepimiz muzdaribiz sanırım o sahte hesaplardan ☺️🙈 Nereye gidecek sonu bilmem ☺️ Siz ne diyorsunuz bu işe ? 
Yorumları alalım ☺️🙏🏻


#ucankus #uçankuştv #sosyalmedya #sosyalmedyauzmanı #blogger #tv #program

Hiç yorum yok: