15 Kasım 2017 Çarşamba

KURUÇEŞME KAHVESİ ATAŞEHİR'DE ENFES BİR KAHVALTIDAYDIK

Sevdirdin bana kendini hiç sorma 😋🍹🍳🥓🥞🧀🥐🍯🥒🍇🍅🥚☕️ Bundan sonra sana gözüm gibi ben bakarım 😍🙈 Sanırım sofrada bir kuş sütü eksik @kurucesmekahvesiatashir 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Ataşehir Palladium Alışveriş Merkezi karşısında yer alan , harika bir mekan..
3 adet içerisinde Sinema Tv ‘ lerin ve Rahat koltuk döşemelerinin olduğu VIP odaları olan, Karaoke , Oyun Salonları , Mescit barındıran Restaurant&Cafe mekan gerek ambiansı , gerek kaliteli malzemeli kahvaltı sunumları ve lezzeti , hizmet ve karşılamalarıyla bizden tam not aldı..
Bu arada geçenlerde de Kuruçeşme’de yer alan mekanın ilk şubesine gitmiştim oraya da son dakika kararıyla habersiz gitmiştim, bugun Ataşehir şubesine ‘ de son dakika kararıyla yine gittim..
Herşey çok özenli ..
Herkes çok ilgili😍
Kahvaltı ‘ mı ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bu arada biz kahvaltı da 2 kişiydik ve yiyemedik bu eksiksiz kahvaltıyı 4 kişi rahatlıkla tıka basa kahvaltı olarak yiyebilir 😍✌🏻 Ve şunu söylemeliyim ki @degisiktatlar olarak beğenmediğim , lezzeti ve sunumundan memnun kalmadığım hiç bir mekanı paylaşmam ve bu bir reklam değildi☺️✌🏻 Tavsiyedir 🙏🏻
Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz ☺️🙏🏻


#kuruçeşmekahvesi #kuruçeşmekahvesiataşehir #degisiktatlargeziyor #breakfast #kahvalti#vermemseniellerevermem #ataşehir #degisiktatlardavet
#istanbul

Hiç yorum yok: