16 Temmuz 2012 Pazartesi

Cikolata Severler Buraya..

Geçtiğimiz günlerde cikolatayolla.com'dan hazırlattığım siparişim elime ulaştı.. İşin açıkçası bu yaz sıcağında cikolatanın erimiş bir halde geleceğini düşünüyordum.Biraz önyargı yaptım lakin elime paket ulaştığında gayet şık hazırlanmış ve dolaptan çıkmış gibi erimemiş gayet iyi haldeydi. Bu durumdan çok memnun oldum tabiiki... Üstelik çikolataları elit marka çikolata ile yapılmış butik gurme çikolataları ise inanılmaz lezzetliydi.. Mutlaka denemelisiniz..

Biraz cikolatayolla.com'dan bahsetme hakkında bilgi vermek istiyorum..





1989 yılından itibaren  çalışma ruhumuzun heyecanını hiçbir zaman  kaybetmedik. Yılların bize vermiş olduğu tecrübelerle birleştirdik. Yaratıcı, profesyonel ve yenilikçi çalışmalarımızla  karşınızda olmaktan onur duyuyoruz.

    Kurumsal yapının ve marka bilincinin getirmiş olduğu sorumluluk anlayışı ile sizleri en iyi ifade edecek olan jestlerinizde, en az lezzet kadar, sunumun da önemini biliyoruz.

    Sizler, bize, özel anlarınız ve programlarınız için düşüncelerinizi veya olmasını istediğiniz hayallerinizi anlatın. Fikirlerinizi ifade etmek ve sunmak bizim işimiz olsun.

     Size özel sunumlarla, bayram, yılbaşı, sevgililer günü, doğum günlerinde ve kutlamalarınızda doğru tercih olacağımızı biliyoruz. Sizlere doğru ürün, kaliteli hizmet ve en iyi fiyatı sunacağımızdan da eminiz.

   Dostlarınız, müşterileriniz ve çalışanlarınızın özel anlarını unutulmaz kılmak, TAÇLANDIRAN TATLARIMIZI sizlerle paylaşmak öncelikli hedefimizdir...Kurumsal talep ve siparişleriniz için info@cikolatayolla.com ' dan bizimle irtibata geçebilirsiniz.www.cikolatayolla.com

Cikolatayolla.com
’da dilediğiniz çikolata konseptine rastlayabilirsiniz. Sevgiliye,Anneye , Hediye,Doğum günü, Mesajlı , Tebrik, Likörlü,Çikolata Buketi, Bebek Çikolataları vs. bulmanız mümkün.


%100 güvenli alışveriş ve  İstanbul içi aynı gün teslimat.


Nişantaşı Şubesi - Merkez Ofis
Rumeli Caddesi No:96 / 6 Nişantaşı - Şişli / İSTANBUL
E-mail : info@cikolatayolla.com
Tel: 0212 674 1 674 Gsm: 0543 516 83 56









3 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

afiyet bal şeker olsun şekerim ..

tuzvekarabiber / Salt'nPepper dedi ki...

ne kadar dolu bir blog, çok emek var belli, ellerine sağlık. instagramdan buldum :).
çikolata hastası birisi olarak harika bir öneri oldu. teşekkürler.

benim blogu da ziyaret edersen çok sevinirim :).

http://tuzvekarabiber.blogspot.com/

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

nefis görünüyor ben şimdi senin blogunda gördüm eminim görüntüsü gibi lezzetlidir