9 Mart 2008 Pazar

Yufkadan Leziz Bir Pizza

Geçen gün yaptığım börekten üçgen şeklinde yufkalar artmıştı...Ne yapsam diye düşündüm..aklıma bir fikir geldii dedimki pizza yapayım..İyikide yapmışım harika bir lezzet oldu...sanki gerçek pizza yiyordum...Sizlerinde yapmasını öneriririm..Yorumlarınızı merakla bekliyorum...
12 üçgen şekilde kesilmiş yufka (ortalama 2 adet yufkadan çıkar)
(2 büyük dilim pizza çıkar bu tariften)
150 gr.Dilimlenmiş sucuk
100 gr.dilimlenmiş mantar yada 5-6 adet
1 adet dilimlenmiş sivribiber
200 gr.kaşar rendesi
1 kabuğu soyulmuş küp küp doğranmış domates
Acılı Ketçap

Üçgen şeklinde kestiğimiz yufkaları yağlı kağıt serili tepsimizin üzerine teker teker seriyor ve her bir katı ince bir kat olmak üzere yağlıyoruz... 6 kat ince üstüste yufkanın görünümü

Bir fırça yardımı ile ben acılı ketçap kullandım yufkaların üzerine ince bir kat sürüyoruz...
rendelediğimiz kaşarın yarısını yufkalarımızın üzerine serpiyoruz...


Malzememizi arzu ettiğimiz şekilde diziyoruz...

Kalan kaşar rendelerini Malzememizin üzerine serpiyoruz...


180 derecede Pizzamız pişerken fırından görüntü...

Pizzamızın fırından çıkmış haliii

Çok güzel ve leziz görünüyor değilmi?
İnanın gerçek pizza kadar lezzetli idi...


Hiç yorum yok: