12 Ekim 2011 Çarşamba

YALANCI ACIBADEM PASTASI

yalancı acıbadem keki

Geçtiğimiz Günlerde Eks Mutfak Akademisinde gerçeleştiriğimiz Etkinlikte Sevgili Pelince Blogunun sahibi Pelin enfes bir lezzet ile tanıştırdı bizi..

Ceviz ve fındığın tadıyla acıbadem kurabiyesini andırıyor tadı.. Şahsen ben tarifi okuyunca şaşırdım.Bunun bu kadar kolay yapıldığını bilmiyordum:) Mutlaka deneyin..

Tarif için Tekrar Teşekkürler Canım Arkadaşım Pelincim :))

Malzemeler:

1 adet sade pastaban
3/2 su bardağı toz şeker
1 adet yumurta
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı dövülmüş ceviz içi
1 çay bardağı dövülmüş fındık içi

Hazırlanışı:
Pastaban kekinin tek katını yağlı kağıt serili fırın tepsisine yerleştirin.
Bir kasede yumurta ve şekeri çırpın. Fındık, sıvıyağ ve cevizi ilave ederek karıştırın.
Hazırladığımız karışımı Pasta kekinin üzerine dışarı taşmayacak şekilde yayın.
Önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzeri pembeleşinceye kadar 15 dakika pişirin.Ilık yada soğuk olarak servis edin..Afiyet Olsun..

13 yorum:

durutarifler dedi ki...

Ellerine süper bir tarif.Mutlaka deneyeceğim. Ancak hindistan cevizini ne kadar kullandın ?

NEFİSE dedi ki...

Çok pratikmiş ..Cumartesi tatlı yapmam gerekiyordu..teşekkürler.Bunu yapmaya karar verdim.

LeylaK dedi ki...

inanmıyorum harika görünüyor. muhteşem birşey bu....yapanların ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

hemen yapmaliyim, ne guzel gorunuyor bu pasta boyle.Ellrinize saglik sizin ve pelin in

Unknown dedi ki...

görüntü yetiyor her şeyi anlatmaya enfes...sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık bugün ben de yaptım harika oldu.Biraz değiştirdim tarifi kavrulmamış badem ve acıbadem esansı kullandım.Öpüldün canım

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık bu pastayı ben de daha önce yapmıştım gerçkten acıbadem kurabiyesi gibi oluyor sevgiler...

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

işte bu yaa!! EKS buluşmasından beri hala tadı damağımda olan tat görür görmez tanıdım=)teşekkürler mehtap..

seyabb dedi ki...

bu pastanın her türlüsünü seviyorum hem kolay hem leziz tebrikler

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

eks mutfak buluşmasında beğendim tatların başında geliyordu bu kadar kolay olabileceğini hiç düşünmemiştim elinize sağlık

cincinsfikirli dedi ki...

çok enteresan, hiç duymadığım tatmadığım bir lezzet, yapımı da çoook kolay, tam benlik, hemen denemek istiyorum, sevgiler..

Adsız dedi ki...

Mehtapcım beğenmene çok sevindim ... seninde ellerine sağlık...

Sevgiler yolluyorum ..

pelince

Adsız dedi ki...

Mehtapcım beğenmene çok sevindim ... seninde ellerine sağlık...

Sevgiler yolluyorum ..

pelince