24 Eylül 2012 Pazartesi

Helvalı Gözleme


Evet bu tarif tamamen benim yaratıcılıgıma aittir..
Canımızın tatlı istedigi ve birazda acıktığı bir anda yapıverdim..
1 adet yufka ikiye katlanır.Arasına 1 cm kalınlığında dilimlenmiş 6 dilim tahin helvası ( kürek helvası kullandım daha tel tel oluyor )
yufkanın üzerine dizilir.Daha sonra yufka katlanır üzeri kapatılır ve az yağ konulmuş tavada arkalı onlu kızartılır ve servis tabağına alınır.
5 dakika dinlendirildikten sonra servis edilir ( dikkat sıcak akan helva yakmasın :)
Afiyet Olsun

3 yorum:

ilhan dedi ki...

Bu saatte helvayı sevmediğim halde kokusu bile geldi. :)) Ellerinize sağlık deyip yemek bloglarından çıkıyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

afiyet olsun ellerine sağlık:)

mutfaktaki acemi dedi ki...

ben bunu milföy hamuruyla, fırında pişirerek yapıyorum. yufkayla yapmak da harika bir fikir. ilk fırsatta deneyeceğim. ellerinize sağlık.