11 Kasım 2009 Çarşamba

Cbellle Hediyeleri :) Flormar Günlüğü -2-

Photobucket



Ne demek bu şimdi diyorsunuz ? :)))



http://cbellle.blogspot.com/ blogunun sahibi arkadaşım Sevgili Sibel hazırlamış oldugu çekilişte kazandığım ödüller diyeyim :)

Bende şaşırdım ama şans beni göstermiş..Böyle bir etkinlik düzenlediği için Sibel arkadaşımı kutluyorum.Çekilişte bana çıkınca hemen 1 gün içinde Sibel arkadaşım hediyelerimi yollayıverdi...Ona tekrar teşekkür ediyorum...

Şimdi Gelelim Bu Güzel Flor Mar Hediyelerine :) Hediyelerim bende olmayan renkler ve ürün çeşidi olduğu içinde çok şanslıyım ayrıca...Hepsini çok beğendim..

Photobucket



22 nolu Supershine Serisi oje (Uçuk Pembe)
122 nolu Lip Gloss (Kahve ve Pembe Karışımı Tonlarda Parıltılı)
503 nolu Lip Stick (Pembe Tonlarında)
X5Turbo Boost Rimel (Siyah Rimel)
Siyah Waterproof Eyeliner (Siyah Göz Kalemi)


Photobucket

Bu Fotografta 2 adet rimel görüyorsunuz.Biri daha önceki Flormar Rimelim..Kirpik dolgunlaştırıcı ve uzun gösteren
Diğeri X5 Kirpik ayırma özellikli rimel ..

İtiraf etmeliyim ki X5 geldiğine çok sevindim çünkü kirpiklerim gür oldugu için daha çok kirpik ayırıcı rimel'e ihtiyacım vardı..Bu nedenle Cbellle'ye tekrar teşekkür ediyorum.

Fotograftaki 1 numaralı rimel TURBO BOOST X5 VOLUME MASKARA kirpik tek tek ayırma ,hacim kazandırma özelliği olan fırçaya sahip rimel.. (Fırçası,kirpikleri tek tek ayırmak,kıvırmak ve hacim kazandırmak için özel olarak tasarlanmıştır.Yoğun ve kremsi içeriği sayesinde herbir kirpik daha kalın,hacimli, ve uzun bir görünüme sahip olur.İçeriğindeki badem yağı sayesinde kirpikleriniz güçlenecek ve bakım sayesinde eskiye oranla daha güçlü ve kalın kirpikler elde edeceksiniz)Fiyatı Sadece E-Flormarda 10.35 Tl. Tık Tık

Fotograftaki 2 numaralı rimel GREAT LASH POWER MASKARA dolgunlaştırıcı,hacim veren ve kısa kirpikleri uzun gösteren bir fırçaya sahip rimel...(Zenginleştirilmiş ve kremsi dokusu sayesinde en kısa kirpikler bile dolgun bir görünüme bürünür.Kirpikler eskiye göre daha hacimli,kıvrık ve doğal bir görünüm elde eder.Takma kirpik takmışçasına yoğun bir görünüm elde edilmesini sağlar) Fiyatı Sadece E-Flormarda 8.90 Tl Tık Tık

Satın almak için Yukarıdaki Rimel Linklerine tıklayabilirsiniz..

Photobucket


Photobucket



122 nolu Lip Gloss Rengini Çok beğendim.Yukarıdaki küçük fotografta sizler için denedim.3 numaralı deneme bu lip gloss ait.Rengini çok beğendiğimi söyleyebilirim.Göz kalemi ise yumuşacık.Hiç can acıktmıyor.Fotograf 1.numaralı siyah göz kalemi ona ait.
2 numaralı pembe stick rujumuza ait renk..Hepsini çok Beğendim..Bu güzel renkler için Flormar'a ve Sibel Arkadaşıma bana hediye ettiği için tekrar çok teşekkür ederim. Ayrıca bende olmayan renklere sahip oldugum içinde çok şanslıyım :)))

Photobucket

4 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum hediyelerini iyi ve sağlıklı günlerde
güle güle kullan canım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tbrk ediyorum güle güle kullan :))

mutfaktakizaman dedi ki...

canim gule gule kullan harika hediyelerini...
su 122 nolu Lip Gloss rengini bende cok begendim cok hos bir renk tam benlik;PP

C-belll dedi ki...

GÜLE GÜLE KULLAN CNM:) BEĞENMENE ÇOK ÇOK MUTLU OLDUM:)