17 Kasım 2009 Salı

Türkiye'de İlk Ispanak Kavurması


Evet Arkadaşlar..Türkiyede bir ilk Ispanak Kavurması Konservesi..Market raflarında gördüm ve çok sevindim doğrusu..Nedenmi acil durumlarda yemek yapma kolaylığı,Börek.poğça Ve Ispanaklı yumurta gibi (vb.)yiyeceklerin yapımında kullanım rahatlığı..Yıkanma derdi yok,kavrulma derdi yok çok pratik ve üstelik cam şişede..Konservede güvenilir markalar ve mümkün oldugunca cam şişeleri tercih ediyorum.Bu konuda penguen markasına ve ürünlerine güveniyorum.Ve böyle bir ürün çıkararak bizlere kolaylık sağladıkları için ayrıca teşekkür ediyorum..
Ayrıca son günlerde GDO tartışmasında konserve mısırlarının tamamen yerli üretim olması %100 katkısız doğal ve yerli mısır olması beni ayrıca sevindirdi..

4 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş buzluğa koymaya gerek kalmadı hem buzluğa koyduğumuz zaman vitaminini kaybediyormuş acaba konserve olunca vitaminini kaybetmiyormu teşekkürler raflar da arıycam ama şimdi değil tam ıspanak zamanı sonra lazım olacak sevgiler

avonsatislari dedi ki...

http://avonsatislari.blogspot.com/2009/11/avonsatislari-ilk-hediyesinin-sahibini.html

senide beklerim canım kampanyaya..

Pembe Tatlar dedi ki...

Mısırlara bende sevindim canım:)

nurşen dedi ki...

Konserve ürünleri çok tercih etmiyorum,yazdan dondurucuya atıyorum.Ama konserve ıspanağı ilk kez gördüm.İyi fikir.
Sevgiler