7 Kasım 2009 Cumartesi

Sinagil Sürprizi & Sinangil Ustaları Blog Çocukları Buluşması






Photobucket

Sinangil'e bu güzel ürünleri bana yolladığı için ve biz bloggerleredeğer verdiği için çok teşekkürler..Buarada ürün pakedi içinde çıkan önlükte çok şıkmış :)

Hemen Kızıma Giydirip Fotografladım oda çok mutlu oldu :)

Photobucket

Sinangil unları ürün yelpazesini yoğun derece genişletmiş.Bunlardan bazılarını yazmak istiyorum.

Limonlu Kekunu
Tropikal Hindistan Cevizli kekunu
Kakaolu Kekunu
Sade Kekunu
Bademli Kekunu
Fındıklı Kekunu
Vanilyalı Kekunu
Köy Ekmeği unu
Kepek Ekmeği unu
Çavdar Ekmeği unu
Mantı unu
Baklavalık un
Böreklik un
Tam buğdayunu
Glutensiz un
Kabartma tozu
Vanilya
Karbonat

Photobucket


Ve aklıma gelmeyen bir sürü ürün çeşidi mevcut..Hepsini denemek istiyorum :)

ayrıca Ekmek unlarının içinde mayası,kekunlarını n içinde ise kabartıcı vardır.Ekstre kabartma tozu vanilya kullanmak gerektirmez:) Tekrar teşekkürler Sinangil :)

9 yorum:

pötüş dedi ki...

döktür sende bu unlarla meloş artık ohh:)sinangil kampanyamı yaptı bu arada ya haberim yok bizede yollarmıki:)

pötüş dedi ki...

aldım cvb canım saol:)mamalar yap bize bakalım bunlarla:)

Gönül Sevinç Göçen dedi ki...

meloş canım evdekiler bayram yapacak anlaşılan..
sen şimdi döktürürsün güzel hamur işlerini pastalarını..
eee bizleride bir 5 çayına davet edersin artık he ?
sükunet ;)

Pembe Tatlar dedi ki...

Olhhh canım afiyetle tüketin inşlhh...

İnci Yemek dedi ki...

meloşum hediyeni sağlıklı ve güzel günlede tüket canım.pötüş ün dediği gibi bizede gelirmi:)
acaba.iyi hafta sonları diliyorum..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

sinangil tercih ettiği yemek bloglarına göndermiştir cnm.

Unknown dedi ki...

merhaba arkadasim, blog sayfam olan Tarif defterimde sana ait bir mim var alirsan beni cok mutlu edersin..

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum çok teşekkürler cevap için canım
tekrar güle güle tüket hediyeni:)tariflerinle seni izlemeye devam ediyorum.kocaman sevgiler..

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun canım :)Tariflerini bekliyoruz