8 Aralık 2010 Çarşamba

Fırında Soslu Bütün Tavuk ( Yılbaşı Menüsü )



Önümüzde Bir Yılbaşı Var..


Şimdiden herkeste bir telaş başlamış durumda..


Özel olarak Yılbaşını Kutlamasamda Sizler için bir tarif hazırladım..


Hem Kolay Hem Gösterişli..


Fırında Soslu Bütün Piliç Yemeği İle Yılbaşı sofralarınızı Şenlendirebilirsiniz..


Malzemeler:


1 Küçük Boy Bütün Piliç ( Ben Derisini Soydum,Siz soymayabilirsiniz)


1 Paket Knorr Dağ Kekikli Susamlı Tavuk Harcı


2 Yemek Kaşığı yoğurt


4 Yemek Kaşığı YONCA Riviera Zeytinyağı


1 yemek kaşığı biber salçası


Hazırlanışı:


Yoğurt,Zeytinyağı,Biber Salçası ve Dağ Kekikli Susamlı Tavuk Harcı Bir kasede çırpılır.


İyice yıkanmış arzu edilirse derisi soyulmuş pilice sosumuz iyice sürülür.


Önceden ısıtılmış  220 derece fırında üzeri kızarana dek pişirilir.


Yanında Pirinç Pilavı İle Servis Edilir..


Afiyet Olsun..

8 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Canım çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..Akşam saatlerinde bu tür görüntüler iyice acıktırıyor beni..)Yılbaşı için harika bir alternatif olacağı kesin..))Minnoş sevdimi acaba??


Öpüyorum sizleri sevgiyle..)

YeMeK vAkTi dedi ki...

meloşum ellerine sağlık gerçekten nefis görünüyor...yılbaşı akşamı benimde tercihim tavuktur.Zira eşim hindi yemiyiiii:)

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Tam yılbaşı sofralarına göre nar gibi kızarmış nefis bir tavuk ellerinize sağlık

aslı dedi ki...

Bol baharatlı nefis olmuş. Tam yılbaşı akşamına yakışır lezzette...
Ellerinize sağlık.

Zehra Gürgen dedi ki...

Meloş acıktım valla, yılbaşıöncesi bir prova yapalım değil mi?
elerine sağlık canım

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Sevgili Meloş, bu ne lezzetli olmuştur kimbilir..Yılbaşı şart değil, her zaman yapılır, nefis vallahi..Ellerine sağlık kardeşim..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Yılbaşına ne de yakışır. Benim gibi hindiyi hiç sevmeyenler için nefis olmuş.
Sevgiyle kal.

Nilgün Komar dedi ki...

yılbaşını hemen kutlayabilirim :)