23 Aralık 2010 Perşembe

Sinangil İtalyan Domatesli Baharatlı Ekmek



Sinangil İtalyan Domatesli Baharatlı Ekmek Unu ile harika bir ekmek yaptım..
Dünyaca ünlü Toscana Vadisi'nde yetişen domatesleriyle ünlü İtalya'dan, damaklara hitap eden farklı bir lezzet.


Sabah kahvaltıda yaptığım bol baharat kokulu bu enfes ekmeği misafirlerim hayran kaldı..
750gr.dan oluşan pakedi ekmek makinasında arkasında yazan tarifine uygun olarak yaptım.
Bir kaç gündürdü Sinangil Beyaz Ekmek Unundan ekmekler yapıyorum..
Sabah kahvaltıda inanılmaz keyifli oluyor yemesi..
Sıcacık ve el değmemiş..
Sözün özü size tavsiye ederim mutlaka deneyin..

2 yorum:

Güloanne mutfakta dedi ki...

Her yeni yıl başka bir güzel.. 2011 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.

MOR CAFE dedi ki...

Merhaba bu makınesı yenı aldım. Türkçe kılavuzu olmadıgı ıcın yanlış yapmaktan korkuyorum. Puf noktası nedır. Mayalanorken açmamak mı gerek. Yoğurma ıslemı bıtınce bıcak cıkarılmalı mı.Lutfen yardım edin 😄