14 Haziran 2011 Salı

Cevizli Browni

Photobucket

Merhabalar;

Bugünden itibaren benim yaz tatilim başladı :)) Ben tatilde iken sizleri yazısız yada tarifsiz bırakmamak için post'lar hazırladım.. Ara ara yayınlanacak :) Şimdiden herkese güzel bir yaz diliyorum..

Ve tarife geçiyorum :)

Cevizli Çikolatalı Kek ( Browni )





Malzemeler:

150 gr.Tereyağı
200 gr.bitter çikolata
4 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı kakao
1 paket vanilya
1 bardak un
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı iri kırılmış ceviz içi
Hazırlanışı:







150 gr.tereyağında 100 gr.Bitter Çikolata hafif ısıda bir tavada eritilir.Bir kenarda bekletirilir.Diğer yanda derin bir kabın içerisinde,4 yumurta,1.5 su bardağı toz şeker,1 paket vanilya iyice çırpılır,1 çay bardağı kakao ilave edilir,Üzerine 1 su bardağı un,1 paket kabartma tozu ilave edilir ve çırpılır,Daha sonra 1 su bardağı iri kırılmış ceviz içi katılır.karıştırılır.Üzerine kenara ayırdığımız erimiş çikolatalı yağlı glazürümüzü katarız.Karıştırılarak  24 cm'lik kek kalıbına dökülür.170 derece fırında 30 dk kadar pişirilir.Soğuduktan sonra kalıptan çıkarılıp,servis edilir.Afiyet olsun..

4 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

brovni harika görünüyor ellerine sağlık
iyi tatiller canım
sevgiler

durutarifler dedi ki...

Bayılırım zaten. Ellerine sağlık.
Sevgiler, iyi tatiller

Unknown dedi ki...

sanada şimdiden iyi tatilller.ellerine saglık.

Adsız dedi ki...

un bir bardak mı iki bardak mı