26 Haziran 2011 Pazar

Etli Pazı Dolması

Photobucket
Etli Pazı Dolması
Malzemeler:

2 demet pazı
2 adet soğan
250 gr kıyma
1/2 su bardağı ince bulgur
1/2 su bardağı pirinç
1 tatlı kaşığı acı biber salçası
1 yemek kaşığı Yonca Domates Salçası
Tuz,Karabiber,Kuru fesleğen,Nane,Köfte baharı
Yonca Zeytinyağı
Hazırlanışı :
Pazıların saplarını kesip yıkayın ve sıcak suya batırın. 3 dakika sonra yumuşayınca sıcak sudan çıkarın.Bir tavada Soğanı minik minik doğradıktan sonra kavburun..Bulgur ve pirinci ekleyip kavurun.Diğer iç harcı malzemeleride koyun ve zeytinyağınıda ilave edip 1 bardak suda biraz ocakta pişirin.Pazı yapraklarının içerisinde 1 tatlı kaşığı harçtan koyarak kalın ve minik lokmalık halde sarın.Üzerine 1.5 bardak su ilave ederek pişirin.Afiyet Olsun..

4 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

pazı dolmasını ek sevmem ben ama annem yapınca mecbur yiyoruz :)

lahana sarması olcak bak nasıl bitiyor anında :)

eline sağlık olsun

Bulbulunyeri dedi ki...

Eşimin Karadenizli olması nedeniyle galiba en sevdiği tatlardan biridir. Fotoğrafı göremedim benim bilgisayarımda mı bir problem var bilemedim.Tarif için teşekkürler.
Sevgiyle kal.

Syhn dedi ki...

ben fotoları göremiyorum :/

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

maalesef photobuckette bi sorun yaşıyorum neden bilemedim... :(