28 Kasım 2011 Pazartesi

Coco Kokoş Kurabiye Ve Blogger Kaynatma Günü

kokoş kurabiye

Geçtiğimiz Cumartesi Nirvana'daki Blogger Ev Toplantımıza Funda bu cici kurabiyeleri getirdi..Çokta lezzetli.. Ben çok beğendim sizlerede tavsiye ederim.. Funda'nın blogunuda gezmeyi ve takip etmeyi ihmal etmeyin harika şeyler yapıyor..

Aşağıdaki resimde blogger kaynatma günü soframızdan herkesin ellerine sağlık :))

Pasta,Kısır ve Z.Yağlı Yaprak Sarması İçin Nirvanaya

Poğaça ve Kokoş Kurabiye için Funda'ya

Köz biber ve Patlıcanlı Rulo için Nilgün'e

Patates Salatası için Kayınvalideme Teşekkür ederim Ellerinize Sağlık Diyorum :))

toplantı 1
MALZEMELER:

3 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
250 gr hindistan cevizi
1 yemek kaşığı sana
3 yemek kaşığı un
Bir tutam toz maya

YAPILIŞI
Malzemenin hepsini karıştırıyoruz.Krema torbasına doldurup yağlı kağıt serilmiş tepside şekil veriyoruz.Önceden ısıtılmış 150 derece fırında 25-30 dk. pişiriyoruz.Soğuduktan sonra tepsiden alıyor servis ediyoruz.Afiyet Olsun..



5 yorum:

NİRVANA dedi ki...

afiyet olsun kuzum benim...öpüldün...

Unknown dedi ki...

canım benim reklam için teşekkürler kahve bahane sohbet şahane önemli olan birarada olmak iyi ki toplanmışız öptüm şekerim

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Burada bloglar kaynatma günü varmış:)))Geldim ama hiç bir şey kalmamaış bana:(Çok güzel görünüyorlar...Elleriniz dert görmesin.
Sevgiler:)

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel bir sofra.Kurabiyelerde nefis.

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Masadan alamıyor insan gözlerini :) Ellerinize sağlık:D