16 Kasım 2011 Çarşamba

Maydanozlu Doping Poğaça



Malzemeler;

1 yumurta
1 su bardağı süt
100 gr.Tereyağı
1 çay bardağı Mısırözüyağı
3 yemek kaşığı Dolusu Manda Kaymağı
1 su bardağı Yağlı Beyaz Peynir
1 tatlı Kaşığı Balparmak Çam Balı
1 tatlı kaşığı dolusu mahlep
1 tatlı kaşığı Tuz
1 paket Dr.Oetker Kabartma Tozu
2 su bardağı Mısırunu
Alabildiği kadar Sinangil Un
İnce Kıyılmış Maydanoz

Üzeri İçin;

1 yumurta sarısı
Susam


Hazırlanışı;
Un hariç Tüm malzemeler sırasıyla beyaz peynir ve maydanoz dahil derin bir kaba koyulur ve yoğurulur.Ardından kulak memesi kıvamına gelecek kadar unumuz ilave edilir.Yoğulur ve yumurta büyüklüğünde parçalar alınarak yuvarlanır yağlanmış fırın tepsisine dizilir.Üzerine yumurta sarısı sürülür ve çörek otu serpilir.180 derece fırında üzerleri kızarana kadar pişirilir.Afiyet Olsun..



maydanozlu poğça

10 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

canım hiç açıklama yapmamaışsın
lakin çok merak ettim tarifin menşeini, kökenini..
ne olağanüstü malzemeler var..
şimdi alsam demim, ama nasıl ??
:=)))

bayıldım ben buna..
(kimse duymaz dimi :)

Unknown dedi ki...

çok guzel olmuşlar ellerıne saglık.Bu poğçayı bende çok sevıyorumm

uğurböceği dedi ki...

ay nefis olmuş

İnci Yemek dedi ki...

Firmalar bol olunca karmaşasını mı yaşıyorsun meloşum:)malzeme listesinde sinangil un olup,söke un harici ne demek:))
ellerine sağlık canım.öpüyorum seni...

Unknown dedi ki...

Ellerine saglık canım en yakın zamanda bu tarifi deneyeceğim.

SeneminYemekleri dedi ki...

canım benim sinangil un diyorsun sonrada söke un ? karıştı galiba

Unknown dedi ki...

Canim hayirli aksamlar ellerine saglik cok güzel görünüyor .

Tarif diyarı dedi ki...

Poğaçaya bayıldım harika görünüyor ellerinize sağlık.Sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Şimdi un markası konusunda aynı tarifin başka versiyonu vardı ordan kopylendiği için karışıklık oldu bunlara takılmayalım arkadaşlar hangi un olursa olsun sonuçta un :))

bir dut masali.. canım bu tarifimin kökeni yok bu tamamen benim uydurma tarifimdir ama çok güzel bir tarif oldu :) denemeni öneririm :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Diğer tarifine buradan bakabilirsiniz..

http://degisiktatlar.blogspot.com/2010/02/msr-unlu-doping-pogca.html