19 Kasım 2011 Cumartesi

GİZEM ÖZDİLLİ'DEN ELMALI PASTA TARİFİ





Sevgili Gizem Özdilli Twitter'de bir tarif paylaştı.. Elmalı Pasta.. Eee bende bir yemek blog yazarı olarak görünümünden lezzetli bir tarif olduğunu anladığım pastayı görünce dayanamadım paylaşabilirmiyim dedim..
Oda memnuniyetle kabul etti :)) Twitter ne güzel şey değil mi? Paylaşım..
Zaten Elmalı Pasta Fanatiği olan ben buna bayıldım..
işte Gizem Özdilli'nin Tarifi ( Bu arada laf aramızda çok güzel şeyler yapıyor,maharetli bence yemek programı bile yapabilir :))




Malzemeler:
iç Harcı Tarifi :5 elma rendesi,5 yemek kaşığı toz seker,tarcin
Elma rendelenir ve şeker ile biraz kavrulur.tarçın eklenir.Soğumaya bırakılır.
Hamuru icin:
250 gr. margarin (Eritilecek)
1 cay bardagi yogurt,
1yumurta,
1 paket hamur kabartma tozu,
Alabildigi kadar un ( Hamur Kıvamı Kulak Memesi Kadar )
Hazırlanışı:
Tüm hamur malzemelerini yoğurun.
Bu hamuru biraz ayırarak,bir tart kalıbına en alta doseyin ve uzerine hazirladigimiz elma tarcin karışımından dökün.Ve hamurdan seritler halinde kesin.Uzerine kafes şeklinde dizin.180 derece önceden ıstılmış firinda pişirin.Fırından çıkınca soguyunca vanilya ve pudra sekeri serpin.Afiyet Olsun..



3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize emeklerinize saglik güzel bir tarif afiyetler olsun.

Peygamberim İzinden dedi ki...

Bu da çok harika görünüyor ellerinize sağlık..
Ben sizi yeni keşfettim galiba..
Allah'a emanet olun..

fati dedi ki...

gracias por tu blog para más belleza y maquillaje ver:
merci pour votre blog pour plus de beauté voir:
thanks for your blog for more make up for see:
http://free-make-up.blogspot.com