11 Kasım 2012 Pazar

Evim Sensin İle Ağladık..



Evim Sensin..
Özcan Deniz’in Son Filmi..
Fahriye Evcen ile Başrollerini Paylaşan Özcan Deniz’in bu filminden yaklaşık 1  yıldır haberdardım..
Vizyona girmesini sabırla bekledim.. Hatta bu sene ki sinema sezonumu Evim Sensin ile Açtım..
Gelelim Filme;
Öncelikle film çok başarılı olmuş.. Ses,Efektler,Görüntü Herşey muhteşemdi..
Film’de Özellikle ilk yarısından Fahriye Evcen’i hiç görmediğiniz bir haliyle göreceksiniz.. O asabi,sert kız yok.. Farklı Bir kız var ama detaya inmeyeyim :) ) Çok Şirin..
İlk Yarıda Gözleriniz doluyor,olaylara hakim olmaya başlıyorsunuz…
İkinci Yarı İse;
İşte Beni Benden alan..
İkinci yarının başından itibaren ağlamaya başladım.. Ağladım ama susamadım.. İçim katıldı resmen..
Hatta o kadar ağladım ki hıçkırıklarımdan korktum salona ağlama sesimi duyurmamak için resmen ellerimi ısırdım..
Filmin sonunda artık ben bitmiş ağlamaktan bitap düşmüş gibiydim.. Etkisinden uzun süre kurtulamadım..
Filmi mutlaka izleyin.. Film’le birlikte hayata kıymet verin.. Geç kalmışlıklar yaşamayın vs. vs.. Çok büyük derslerde veriyor film..
Benden bu kadar ..
Filmi İzleyin , Ama mutlaka yanınızda peçetenizi bulundurun..
Bu arada film hakkında detaylı bilgi almak,fragmanını izlemek ve film fotoğraflarına ulaşmak istiyorsanız,BuradanÖnceki yazımı okuyun..
İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler..


2 yorum:

merrapunzel dedi ki...

BENİMDE SON ZAMANLARDA İZLEDİĞİM EN KÖTÜ FİLMDİ..ZATEN HERKES 2ye AYRILMIŞ DURUMDA.ÇOK SEVENLER VE HİÇ BEĞENMEYENLER VAR BU FİLMİ..

Unknown dedi ki...

Merak ettim şimdi :)Gitmek lazım güzel yorumlar için teşekkürler.İzleyen birinden bunları duyduktan sonra gitmek daha iyi olacak.Keyifli günler.