6 Kasım 2012 Salı

Mexico Pasta Salad



Nefis Lezzetli Bu Salata Tarifi Hem Kolay Hem Pratik..
Malzemeler:
250 gr. Makarna
250 gr. Net Meksika Fasulyesi Konservesi
250 gr. Haşlanmış Mısır
Yarım Demet Maydanoz
Yarım Demet Taze Soğan
2 yemek kaşığı limon suyu
5 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
1 çay kaşığı tuz



Hazırlanışı:
Öncelikle 500 ml suda çok az sıvıyağ ve tuz konularak makarnalar haşlanır ve suyun fazlası kalırsa süzülür.
Meksika fasulyesi konservesi ve mısır konservesi ise suları süzülür bol suda yıkanır derin bir kaba alınır.Üzerine İnce doğranmış maydananoz ve İnce doğranmış taze soğanlar eklenir.Limonlu Zeytinyağlı Tuzlu Karışım bu salata karışımına ilave edilir ve karıştırılır.En son soğumuş makarnalar ilave edilir ve tüm salata karıştırılır.Soğuk yada Ilık olarak servis edilir..
Afiyet Olsun.

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Ben makarnayı hiç böyle salata malzemeleriyle denememiştim. Ama geçenlerde arkadaşımın bunun benzerini yapmasıyla denemiş oldum. Pek sevdim ben de. Fasulyeli de çok güzel olmuştur. Görüntüsü harika zaten. Renkli renkli çok hoş. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Makarnayla salatayı karıştırmak dünyanın en lezzetli şeyi.Ellerine sağlık:)

Rosita Vargas dedi ki...

Hermoso plato colorido y saludable me encanta,abrazos y abrazos.