29 Ekim 2009 Perşembe

50 Tl'lik Makyaj Malzemesi Kazanmak İstermisiniz?


Sevgili Makyaj Günlüğü Hacer'in Kampanyasından bahsetmek istiyorum sizlere..Bloguna izleyici olarak takip edenler ve yorum yazanlar 50 tl değerinde flormar makyaj malzemeleri kazanma şansı elde edecek..

Nasıl katılırım ?
Öncelikle blogu takip etmelisiniz.Blog sahibesi iseniz blogunuzda yarışmadan bahsetmeli ve linki yorum olarak yollamalısınız.Blog sahibesi değilseniz, Makyaj Günlüğü hakkındaki görüşlerinizi paylaşmanız katılmak için yeterli olacaktır.Yarışma 31 Ekim gece yarısı sona erecek.Herkese iyi şanslar...

Buradan Yarışmayı düzenleyen Hacerin Sayfasına Gidebilirsiniz.. (Yarışmayı ben değil Sevgili Hacer Düzenliyor ben sadece tanıtıcıyım)

7 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

gerçekten çok güzel bir fikir...
Bol şans:)

neşe dedi ki...

Hediyeler çok güzelmiş,blogu sürekli takip ediyorum.Yemek tarifleri en sevdiğim kısım :)
http://mitolojikefsaneler.azbuz.com

YEMEK VE PASTA TARİFLERİ dedi ki...

Hediyeler çok güzelmiş,blogu sürekli takip ediyorum.Yemek tarifleri en sevdiğim kısım :)

Neşetuana dedi ki...

Flormar ürünleri çok güzel görünüyor.Süper bir kampanya olmuş.

kirnak58 dedi ki...

bayıldım hediyelere sizi takip etmemek mümkünmü yararlı bilgiler veriyorsunz cok tesekkür ederim

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

http://makyajgunlugu.blogspot.com/2009/10/50-tllik-makyaj-malzemesi-isteyen.html lin burası arkadaşlar..

31 Ekim son gün yani bugün.Yarışmayı ben değil hacer arkadaşım yapıyor ben sadece tanıtıcıyım.Sevgiler..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

http://makyajgunlugu.blogspot.com/2009/10/50-tllik-makyaj-malzemesi-isteyen.html lin burası arkadaşlar..

31 Ekim son gün yani bugün.Yarışmayı ben değil hacer arkadaşım yapıyor ben sadece tanıtıcıyım.Sevgiler