30 Ekim 2009 Cuma

Flor-Mar Ürünlerim Geldi..


Flor-Mar Haftası Başladı..Biz Bloggerlilere FlorMar ürünlerini denememiz ve sizlerle paylaşabilmemiz için ürünlerini gönderiyor.Paket içeriği harikaydı bu nedenle Flor-mar'a Teşekkür Ediyorum.Ürünleri gelir gelmez fotografladım en yakın zamanda yayınlayacağım.Fakat şunu sölemeliyim ki gelir gelmez tüm ürünleri denedim ürünlere hayran kaldım diyebilirim.Tek Kelimeyle Bayıldım...En kısa zamanda fotografları ve detayları yayınlacağım.
Sizde eğer blogger li iseniz Bu iletişim Formu'ndan Flormar'ın Yeni Çıkan ürünlerine sahip olabilir,Flor-Mar ile ilgili blog yazıları hazırlayabilirsiniz..Konu ile detaylı içeriğe ise buradan bakabilirsiniz..

6 yorum:

PNR Design dedi ki...

Fotografları ve detayları merakla bekliyorum, ben de benimkiler gelir gelmez haber vereceğim:)

Zeynep dedi ki...

bende fotoğrafları merakla bekliyorum arkadaşım benimkilerde gelir herhalde gelince bende hemen yayınlayacağım

Smyrnote Design dedi ki...

Meloscum kargom gelmiş içinden 2 ruj,2oje,1 göz kalemi,1 rimel ve 1 de fondöten çıktı. Zaten yakında resimlerinide paylaşacağım. Bir de blogumdaki mime(veya ankete de diyebiliriz) cevap yazmanı bekliyorum:).

Adsız dedi ki...

HEVESLI merhaba ben hergunkampanya sitesinden merakli sana destek olmak blogunu incelemek ve flormarla ilgili yorum yazmak istedim flormardan banada mail geldi gondereceklermis bakalim urunler aynimi olacak normalde bende flormarin bazi urunlerini kullaniyorum cok memnunum fakat burdaki resimleri gorunce sabirsizlandim dogrusu boyle guzel blog olmasi beni cok sevindirdi icerik konu basliklari cok guzel sende diger bircok blok gibi cesitli hediyeler dagitimi uygulamasi yaparsan belki yapiyorsundur bu ilk ziyaretim daha cok ziyeret ederim hergunkampanya daki yazilarinda guzel

Adsız dedi ki...

arkadaslarima blogundan bahsederim uye olmasalar bile en azindan ziyaretci olarak incelerler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ziyaretlerinin devamını beklerim :)