3 Aralık 2008 Çarşamba

Nohutlu Pilav Ve Konica Minolta X60



Sonunda öteki fotograf makinam yapıldı..Alalı 1 ay olmuştu fakat nazara geldi düşürdüm lensi kırılmış :) Tamirden geldi Bundan sonra yeni makinamla arada eski makinamla devam edece
ğim çekimlerime..Bu 3.makinam ama en emektarı 4 yıl önce aldığım bu resimleri çektiğim makinamdır..
Ama artık ayrılma vakti geldi sanıyorum..O kadar çok düştü,kızımın elinde gezdiki bazen istediğim performansı alamıyorum.Ama tek bir defa tamir yüzü görmedi,Açıldı,kırılda yinede görevini yapmaya devam etti.Fakat artık yolun sonuna geldi..Seni Özlücem Konica Minolta X60..

Photobucket

Photobucket


İnşallah yakın zamanda Profesyonel Nikon yada Canon marka Fotoğraf makinası almayı düşünüyorum..Fotoğraf sanatını çok seviyorum ve geliştirmek istiyorum..İnşallah daha iyi fotoğraf kareleri çekebilirim...

Hiç yorum yok: