23 Eylül 2010 Perşembe

2010 Tatilimden Fotoğraflar '' Sığacık Koyu ''


Sığacık... İzmir'in Şirin Sıcak Bir Ege Kasabası..İçerisinde Yaşayan insanlarda tam bir egeli..Güleryüzlü ve misafirperver..
2010 Yılı Tatilim Bayağı Gezgin Geçti..Fırsat Bulamadım bir Türlü Yayınlamaya..O Kadar çok fotograf varki hazırlanacak..Şimdi Bu şirin beldeden başlıyorum yayınlamaya :) 
Telefonumun Şebekesinden :) Sığacık

Kavak Yelleri Dizi Evi Ve Gözleme Evi :)
Teyzeler Bize Gözleme Yapıyor :)

Sığacık Koyu Manzarası

Sığacık Kalesindeki Evler

El Emeği Göz Nuru Sığacık Hatıraları


DEVAMI GELECEK..

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel,doğal,misss gibi deniz kokusu geldi sanki burnuma..Devamını bekliyorum :) sevgilerr

Burcu Çalışkan dedi ki...

yazlığımıza çok yakın olduğu için her yaz uğramadan olmaz çok sevirim orayı. tabii bir de migdeme bayram havası yaşatan balıkçılarını :))

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzel fotolar şekerim.. her günün tatil tadında olsun..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.
Resimler çok güzel.Gözleme evinde gözüm kaldı...

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok şirin bir yermiş. Nasılda güzel denize uzanan yollar ? evler, sıcak gülümseyen insanlar...

uyar-dan dedi ki...

çok teşekkürler bu güzellikleri paylaştığınız için gidip görme imkanımız yoktu sayenizde görmüş olduk bloğunuz çok güzel ben yeni blogculardanım bende beklerim

Esradan dedi ki...

merhabalar,bu güzel ve sıcacık fotolar için yüreğinize emeeğinize sağlık,iyi akşamlar dilerim

www.esradan.blogspot.com

www.esrakasim.blogspot.com

YeMeK vAkTi dedi ki...

AAaa canım benim ne güzel bir yermiş burası.Kesin gitmek isterim

Zeynep Deniz Şişmantürk dedi ki...

merhaba, ben Sığacık'ta yaşıyorum ve annemle beraber ev pansiyonculuğu yapıyoruz. misafirimiz olmak isterseniz buyrun, bekleriz, biz misafiri severiz :)

bilgi isterseniz denizyildizikonukevi@gmail.com'a mail atabilir ya da blog'umuza göz atabilirsiniz.

Görüşmek üzere... :)

Sevgiler,
Deniz