10 Eylül 2010 Cuma

TAŞINIYORUM..


SEVGİLİ ARKADAŞLARIM VE TAKİPCİLERİM;

KISA BİR SÜRE ARA VERİYORUM.TAHMİNEN 3-4 GÜNLÜK BİR MOLA..
BU HAFTA SONU TAŞINIYORUM YENİ EVİME..
İNŞALLAH KOLAY BİR SÜREÇ OLUR BENİM İÇİN NİTEKİM ÇOK STRES YAPTIM :))) EVİN HERYERİ DEV KOLİLER VE BÜYÜK POŞET ÇANTALARLA DOLU..NASIL YERLEŞİR BİLMİYORUM :)
İNŞALLAH KOLAYCA HERŞEY HALLOLUR KISA ZAMANDA NET BAĞLANTIMIDA SAĞLARIM :)
SONRA YERLEŞMEYEN EŞYALAR ARASINDA YİNE BİR MOLA VERİP SİZLERE YENİ POST'LAR HAZIRLARIM İNŞALLAH :)
HERKESE VE KENDİME KOLAYLIKLAR DİLİYORUM..DUANIZI EKSİK ETMEYİN ARKADAŞLAR :)

10 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

kolay gelsin canım..

Aysultan... dedi ki...

Allah yardım etsin,inşallah çabucak yerleşirsin...
iyi bayramlar:)

Unknown dedi ki...

Canım kolaylıklar dilerim inşallah biran önce yerleşirsin.Yeni evinizde sağlıklı,huzurlu,mutluluk dolu günler
dilerim öpüyorum...

aysema dedi ki...

İyi bayramlar, kolay gelsin...

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam hayırlı bayramlar kolay gelsın yenı yuvan hayırlı olsun

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

İyi bayramlar cnm. Kolay gelsiiiin

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

allah yardımcın olsun arkadaşım yeni evinizde mutlu huzurlu ve sağlıklı olursunuz inşallah hayırlı bayramlar

GÜL DOĞAN dedi ki...

Kolay gelsin.Taşınmak deyince benim tüylerim ayağa kalkıyo.Asker eşi olmanın zorluğu olsa gerek.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Arkadaşım, kolay gelsin. Gözünde büyütme..Bir şekilde oluyor ve Allah taşınana yardımediyor mutlaka. Yeter ki korkma. Yeni evinde yeni bir hayata başlayacaksın, bunu düşün..Kolay gelsin, güle güle otur.

Rakunt ideas dedi ki...

nımcım Nereye taşınıyorsun.Geç kaldım sanırım ama kolay gelsin canım.Ben döndüm görüşelim.