1 Eylül 2010 Çarşamba

Yeni Mekanımda İftar Sofrası :)

Bilenleriniz vardır.. Bayram akabinde taşınıyorum..Semt Değişikliği..Yeni Bir Ev Vesaire..

Taşınacağım blogda hem daha önceden komşum hemde arkadaşım Kerime Abla Ve Kızları var..
Buda benim şansım.. :) 8 Blog Bulunan Sitede aynı Blogdayız :) Benim 4 Kat Aşağımda :)
Geçtiğimiz günlerde Kerime Abla Ve Özellikle Kızı Seval bizi Israrla iftara davet etti :) 
 Zaten Evim Taşınma öncesi temizlik istiyordu..
Bende o gün hazır gitmişken bir bayan buldum..
Evi temizlettim hemde davetlerine icabet etmiş oldum..
Sağolsun çok güzel bir sofra ve menü hazırlamışlar..
Yemek Fotografları kısmen fotografladım ama size menüden bahsedeceğim..
Öncelikle Size Sebzeli Yayla Çorbasını Fotograflamayı unuttuğum ve tarifini yazamadığım için üzgünüm ama en yakın zamanda kendim yapıp tarifini vereceğim..

Kerime Ablanın Menüsü:

Sebzeli Yayla Çorbası
Fıstıklı Hurma
Muska Böreği
Patates Kızartması
Sebzeli Patlıcanlı Tavuk Sote
Şehriyeli Pilav
Karışık Salata
İçecekler

Tatlı:

Çikolata Kaplı Vişne Soslu Kek
Sütlaç
Kemalpaşa Tatlısı
Baklava

Bu güzel akşam için kendisine teşekkür ederim.. Herşey çok lezzetli idi :)

Sizlerede İftar Menüleriniz için Fikir Olur İnşallah :)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Meloşum ne mutlu sana bak böyle dostların var.Temizlikte kolaylık
lar dilerim.İnşallah yeni yuvanızda
sağlıkla,huzurla,mutlulukla yaşarsınız.Menüde harikaymış afiyet olsun kocaman öpüyorum.

Krema Tadında dedi ki...

masa çok güzel afiyetler olsun .... sevgiler ...

Devastator Usta dedi ki...

Baştan yazınızı okuyunca blogunuzu mu taşıyorsunuz diye düşündüm, sonradan anladım. Afiyet bal olsun, şanslısınız valla, keşke beni de böyle güzel sofralara davet etseler de ben de evde hiç yemek yapmasam :)

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım Allah gönlüne göre verdi bak ne güzel hem ev hem komşun oldu..

en önemlisi zaten komşu :)

sofra çok şık,ve yemekler lezziz görünüyor.
elerine sağlık canım

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum yeni evinde güle güle sağlıklı ve huzurlu günlerde otur canımın içi:)ap.güzel dostlukların olması da muhteşem olmuş ayrıca.
Ellerine sağlık arkadaşının.
çok öpüyorum canım..

kalpkurabiye dedi ki...

canım merhabalar:))
yeni evinde yeni semtinde güzel günler geçirirsin umarım canım..
yorumların için de teşekkür ederim:))
balkonda sebze yetiştirmeyi sormuşsun..
maydonoz,tere,roka, fesleğen, taze soğan, kıvırcık hatta ıspanak yetiştirebilirsin bu mevsimde saksılarının altın adelikler açmalısın zaten delikli olurlar ama takviye iyi gelir..
domates ve biber için baharı beklemelisin canım böceklenme vs gibi şeyle yaşamazsın.. sorun olmaz..:))
yardım gerekirse herzaman hazırım:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

çok güzel bir masa olmus ellerine sağlık