14 Eylül 2010 Salı

Issız Adam Keki



Merhabalar;

Sonunda Geçtiğimiz Pazar Günü Taşındım.Biraz zorlu bir süreç oldu ama şuan iyiyim çok şükür..

İşler hafifleyince dahada iyi olucam inşallah :)

Tüm iyi dileklerini belirten ,mesaj ve telefonlarıyla desteğini eksik etmeyen canım arkadaşlarıma çok çok teşekkürler..

Şimdi size Issız Adam ( Alper) Sinema Filmi ile Meşhur olmuş Havuçlu Tarçınlı Kek Tarifini Veriyorum.. :))


Havuçlu Tarçınlı Kek

Malzemeler;

3 yumurta
1.5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı Yonca zeytinyağı
1 su bardağı yoğurt
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı Kotanyi Vanilya Karamel
3 adet rendelenmiş havuç
1 yemek kaşığı Kotanyi tarçın
1 su bardağı dövülmüş ceviz

Hazırlanışı:


Tüm malzemeler sırasıyla çırpılır.Yağlanmış kek kalıbına dökülür.200 derece fırında 45 dk pişirilir.Afiyet Olsun..

14 yorum:

NiLaY dedi ki...

güle güle otur canım yeni evinde sağlık ve huzurla :)

Unknown dedi ki...

Canım kolaylamana çok sevindim iyi
günlerde sağlıkla,huzurla oturun in
şallah.Kek süper ellerine sağlık ko
caman öpüyorum.

GÜL DOĞAN dedi ki...

Ellerine sağlık canım kekin nefis görünyor.Bu yorgunluğunun üzerine ne güzel gelmiştir 1 bardak çay ile.

Canan Demirbağ dedi ki...

Çok severim havuçlu keki nefis gözüküyor,elinize sağlık..

umutluhayat dedi ki...

en sevdiğim kekelerden biridir.ellerinize sağşık.yeni evinizde güle güle oturun

umutluhayat dedi ki...

en sevdiğim kekelerden biridir.ellerinize sağşık.yeni evinizde güle güle oturun

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canikom güle güle,mutlu mutlu oturun inşallah yeni yuvanızda:))
kek de nefis olmuş yani:)))ellerine sağlık bacımmm
öpüyorummmmm

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum güle güle sağlıklı ve güzel günlerde oturun yeni evinizde:)kek süper olmuş ellerine sağlık bir dilim aldım kocaman öpüyorum..

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

güle güle oturun yeni evinizde...inşallah işlerde bir çabuk yoluna koyulur Allah yardımcınız olsun

Deniz dedi ki...

güle güle oturun yeni evinizde. taşınmak çok zordur bilirim, ben de yeni atlattım.
havuçlu keki çok severim. çok güzel görünüyor. ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

iyi günlrede otur şekerim tesadüf bu ya ben de geçen pazar taşındım yorgunluktan ölüyorum yarın da misafirlerim gelecek senin ıssız adam kekini deneyeceğim öptüm

Esradan dedi ki...

güzelliklere uyanacağınız bir sabah dilerim,hayırlı akşamlar,ellerinize sağlık,kalkıp hemen bir kekte ben yaptım :)))

lezzetli somunlar, serap dedi ki...

Güle güle otur kardeşim, ayrıca elcağızına sağlık..

sanemkarakas dedi ki...

Yanında demli bir bardak çayla off ne güzel olur , ellerinize sağlık