3 Eylül 2010 Cuma

Kotanyi Yemek Yarışmasında 2.Oldum..

Merhaba Arkadaşlar..

Biliyorsunuz geçtiğimiz günlerde Kotanyi Baharat'ın Düzenlediği ve 20 Blogger'in Katıldığı Yarışmamız Vardı..

Dün sonuçlandı ve Ödül Töreni Gerçekleşti :)

Evet kıl payı birinciliği kaçırmış olsamda 2.Oldum :) Hiç önemli değil..

Sanırım Sırayla Gidiyorum..

Daha öncede Yemek Şöleninde Dereceye Girmiş Birbirinden Güzel Ödüller Almıştım :) Ve 3.Olmuştum.. En güzelide ödül plaketimi almıştım..

Sanırım Sırada 1.lik Var :))

Dün Akşam Caddebostan Sahan Restaurant'ta Gerçekleşen Ödül Törenine Katılamadım :)

Çok güzel geçtiğine eminim :) Ama Son anda planlarım değiştiği için gidemedim :)

Ama yinede Kotanyi Baharat'ın İnce Düşüncesinden Dolayı Çok Çok Teşekkür ederim :)

Ödülümü henüz bilmiyorum Kargoda Olduğu için o nedenle sizlere söyleyemiyorum :)

Banada sürpriz olucak :)

Tüm oy veren arkadaşlarıma,Takipcilerime,Grup ve Hayran Sayfamdaki Üyelere Binlerce Kez Teşekkürler :)

Ayrıca beni tebrik eden tüm arkadaşlarıma ve blog dostlarıma,beni dün gözleri arayan arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim çok incesiniz..Hepinizi Öpüyorum..

Sağolun Varolun..

Not: En üstteki Sahan Restaurant Fotografı pelince.com'a aittir..

25 yorum:

Unknown dedi ki...

Meloşum hayırlı cumalar tebrik eder
başarılarının devamını dilerim öpü
yorum...

nesrin dedi ki...

Tebrik ederim, dedigin gibi sirada birincilik var. Sevgiler...

uğurböceği dedi ki...

tebrikler.çok sevindim.

Krema Tadında dedi ki...

tebrikler

Esra dedi ki...

Canım tebrik ederim, biz senden 1.liği bekliyorduk, o kadar kişi seferber olduk şaşırdım açıkcası.. Neyse, dediğin gibi sırasıyla gitmekse eğer sırada 1.lik var..
Başarılarının devamını dilerim, öpüyorum seni :)

Begonvilli Ev dedi ki...

Yürekten kutluyorum. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

Adsız dedi ki...

Tebriklerrr, 1. de olacaksın inş. tariflerini çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Tebriklerrr, 1. de olacaksın inş. tariflerini çok seviyorum

pelince dedi ki...

Mehtap bende seni tebrik ediyorum.. hediyeni şimdiden iyi günlerde kullan..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bende tebrik ediyor Berlinden sevgilerimi yolluyorum

Yasasin Ben dedi ki...

süper tebrik ederim canım

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Tebrıkler başarılarınız daımı olsun...

Sevgiler.

Zehra Gürgen dedi ki...

Meloşum tebrik ederim canım, inşllah birinciliklerinide tebrik edeceğim :)

sevgiler

Kuzzine dedi ki...

tebrik ederim...şöyle bol köpüklü bir kahveyi hakkettiniz :) sevgiler :)

Beril Öke Gülen dedi ki...

tebrikler, başak burcu kadınları hep güzel yemek yapıyor zaten, titiz ve özenli olmalarından herhalde :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Arkadaşlar hepinize binlerce kez teşekkür ederim.. Çok Sevindim benimle aynı duyguları paylaşmanıza..
Desteklerinizden ötürü hepinize çok çok teşekkür ederim..
Sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum daha öncede yazmıştım seninle gurur duyuyorum tatlım:))
çok çok tebrik ederim,başarılarının devamını dilerim canımın içi sırada birincilik var:))
Evine taşındın mı ben bu aralar çok takip edemiyorum blogumu:)çok öpüyorum canım..

Unknown dedi ki...

tebrıkler arkadasımm..darısı 1.lık basına dıyelım..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İncim Daha Taşınmadım 12 Eylülde İnşallah :) Bayram sonu :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Özgecim çok teşekkürler canım benim..

Ece dedi ki...

tebrıkler canım Mehtapcıgım
benım ıcın sen bırıncısın zaten :)
sevgılerımle

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ececim canım benim çok incesin tatlım öpüyorum seni :)

Esma Ercengiz dedi ki...

Tebrikler..
Sevgiler..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Eser Hanım çok çok teşekkür ederim.Çok Naziksiniz..

Narince dedi ki...

Tebrik ederim Mehtap. Birinci sen olmalıydın zaten. Neyse bi dahakine:))