14 Mayıs 2011 Cumartesi

Tefal Actifry Mutfak Sanatları Akademi'sinde Bizlerle Buluştu

Photobucket

Sağlıklı ,Besleyici Ve Lezzetli Yemek Yapmanın Sırrı Tefal Actifry'den Geçiyor.. Yine Bir Tefal etkinliğinde yeni bir deneme ile muhteşem lezzetli yemekler keşfettik.. Keşfettik diyorum çünkü bu kadar lezzetli olacağını beklemiyordum bu alışagelmiş tariflerin..

Çoban Kavurma Tefal Actifry'de Yaptık.. Bir Güzel Lavaşlara Sardık Ve Tükettik.. Bayıldık Bayıldık.. 10 dakikada Çoban Kavurma nasıl yapılırmış görün istedim ,bakın ne güzel pişmişler :))

Heleki benim gibi havuç ve kabak kızartmasını sevmeyenler , ben actifry 'de pişen kabak ve havuçlara bayıldım..

Birde akşamı meyva salatalı bir actifry tatlısıyla sonlandırdık.. Ve Bizler Hepsine Bayıldık :;)))

Şefimiz Hakan Şen'e,Mutfak Sanatları Akademisi Çalışanlarına Ve Tefal Ürün Müdürü Emrah Bey'e Ve Fikrimuhim'e Bu güzel etkinlik için Çok Çok Teşekkürler ..

Aşağıda Vereceğim Linkler'den Yaptığımız Yemeklerin Videolu Tariflere Ulaşabilirsiniz..

Photobucket

 

http://www.tefalvideotarifleri.com/tarif/2/KabakKizartma

http://www.tefalvideotarifleri.com/tarif/2/BiberKizartmasi

http://www.tefalvideotarifleri.com/tarif/1/HavucKizartmasi

http://www.tefalvideotarifleri.com/tarif/1/CobanKavurma

http://www.tefalvideotarifleri.com/tarif/1/SicakMeyveSalatasi

 

5 yorum:

mndlna dedi ki...

Actifry'ı ilk çıktığı günlerde almıştık, ama nedendir bilinmez çok da beceremedim sanırım kullanmayı :) elektronik aletlerle aram pek iyi değil sanırım:(

Ama çok özenerek baktım şimdi yaptıklarınıza, benim acayip şekilde ihtiyacım olan bir buluşmaymış :)

Heyyy TEFAL herşeyi düşünürsün yaa Ankara'daki blogçuları da düşünür müsünnn :D

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özgen dedi ki...

Merhaba bu alet annemde var orada kabak, patates, havuç kızarttık, köfte de yaptık güzeldi fakat patlıcanı mahvediyor lastik gibi, kapkara acayip birşey ortaya çıkıyor.Patlıcan da kızartmalar içinde en çok yapılan ve en çok yağ çeken sebze.Bu aletle esas patlıcanı pişirip afiyetle yememiz gerekmez mi?Aleti alsak da patlıcanı yine ayrı yerde bol yağdamı kızartacağız yani siz ne diyorsunuz sevgilerimle...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

evet bu konuda haklısınız.. Maalesef patlıcan kızartma konusunda zayıf.. Bunu mecburen ocakta yapacaksınız.
Ama size önerim var az yağda nasıl kızartırsınız? az yağa koyun ve tencerenin kapağını kapatın kendi buharıyla yumuşasın sonra kızartın.Biraz dağılsada lezzetli oluyor..

Sevgiler

degisiktatlar.blogspot.com yazarı

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ben çok memnunum actfriyden. Etkinlik olurda güzel olmazmı. Sevgilerimle...