19 Mayıs 2011 Perşembe

Yaza Girerken Trendyol ve Markafoni Alışverişlerim

Photobucket

Bu sıralar alışveriş kulübü sitelerine tekrardan takmış durumdayım.. Yaz geldi ondanmıdır nedendir bilemedim ama sizlerle bir kaçını paylaşmak istedim.. Kap kacaklar hariç :))

Yukarıdaki Fotoğraftaki ayakkabı Le Feminin Marka Yılın Trend Rengi Pudra Rengin Kısmi Yerlerinde Rugan Olan Ayakkabı Modeli.. Düz Hesap Fiyatı 30 tl + Kargo ile 35 tl.. Gündelik ev ayakkabısı şeklinde kullanılabilir diye düşündüm :)

Photobucket

Photobucket

Yukarıdaki ayakkabı ve çantamıda Markafoni'den O.Villavi Marka'sından Aldım..

Yaza Nazır Güzel Bir Kombin oluşturacağını düşündüm.Renkli olması kot ve spor kıyafetlerde hoş duracağını tahmin ediyorum.Özellikle keten olması yaz ayları için ideal..

Ayakkabı Fiyatı : 40 Çanta fiyatı : 23 idi.. O gün kargo ücretsiz kampanyasından yararlandım :) Merakla ürünlerimin gelmesini bekliyorum..

Limango'dan ise yaz aylarında bahçeye inip çardak altında kahvelerimizi içebileceğimiz termos bardaklardan aldım :)) Sanırım Tanesi : 6 tl idi.. Gerçi Genel Olarak Fiyatlar Öyle ama eve kadar gelmesi beni cazip etti :)

İlerleyen Günlerde Boyner Holding'in Kurduğu Morhipo.com alışveriş kulubündende alışveriş yapmak istiyorum.. Sizlerle bu deneyimide paylaşacağım..



Sizde Trendyol ve Markafoniye  üye olmak istiyorsanız Aşağıdaki Davetiyelerden üye olabilirsiniz..



TRENDYOL ALIŞVERİŞ KULÜBÜ ÜYELİK DAVETİYESİ

MARKAFONİ ALIŞVERİŞ KULÜBÜ ÜYELİK DAVETİYESİ

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepside birbirinden güzeller,ama ben ilk baştaki ayakkabıya vuruldum:))
Rengi,modeli ne kadar şık,ağır duruyor..
En kısa zamanda kavuşup,güle güle giyersin inşAllah..:)
Sevgilerimle..

Reyhani dedi ki...

Bize de güle güle giy demek kalıyorrrr..İyi günlerde güzel günlerde giyinmek nasip olsunnn..Çoook sewgilerrr

Gülcan dedi ki...

çok güzeller iyi günlerde kullanın sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok zevklisiniz canım harika şeyler beğenmişsin iyi günlerde kullan
sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

İyi günlerde kullan canım.
Sevgiler:)

mndlna dedi ki...

Şu ikinci ayakkabı cidden hoşuma gitti, yaz renkleriyle cıvıl cıvıl olmuş. Güle güle giy :)