31 Mayıs 2011 Salı

Selanik'te Sonbahar / Tuna Kiremitçi

Photobucket

Selamlar;

Son günlerde deli gibi kitap okur oldum.. Kitapların içerisinde kaldım diyebilirim.Sürekli kitap alır,net'te yeni çıkan kitapları araştırır,bulamadığım kitaplar için ise sahafları dolaşır oldum..

En son Taksim'deki Aslıhan Pasajını Dolaştım.. Bitap,Ve Tarlabaşındaki Simurg'u Ziyaret ettim bir dolu kitapla döndüm..

Yakın zamanda ise niyetim Beyazıt Sahaflar çarşısını dolaşmak.. Ama öncesinde elimde olan kitapları bitirmek..

Evet Gelelim Son Elime Geçen Kitabımıza.. Tuna Kiremitçi'den Selanik'te Sonbahar Adlı Roman tarzında yazılmış Kitabı.. Tuna Kiremitçi'nin henüz çok taze yayınlanmış romanı..
Aslında ben kitabın adını duyunca kitabın adına vuruldum öncelikle.. Sonrada Konusu çok hoşuma gitti..Kitap şu sıralar çok satanlar listesinde..

Photobucket

Kitap genellikle anlatım gücüyle yazılmış..Diyologlar az.. Anlatım'a daha fazla yer verilmiş..Sürükleyici bir o kadarda etkileyici bir kitap.. Okumanızı Tavsiye ederim.. Böyle güzel bir kitap arşivimde yer aldığı için mutluyum.Ayrıca keyifli anlatım için Tuna Kiremitçi'nin Yüreğine Sağlık Diyorum..

Kitabın Konusuna Gelicek Olursak..

Photobucket

Kitap Hakkında:
Tuna Kiremitçi’nin beklenen yeni romanı…

Bir ulusun doğmasını engelleyen suikast, o suikaste uğramasa lider olacak bir asker, gerçekleşmesi Ölüm’e bağlı bir aşk...

“Fikriye’nin bedenine girmiş ölümün yanına uzandım, ona sarılıp gün boyu bekledim. Sigara içtim bekledim. Tuvalete gidip geldim bekledim. Yeterince beklersem ölüm bedeninden çıkar, Fikriye uyanır diye bekledim. Beklemek beni onun babası yaptı, oğlu yaptı, ölüm benim bekleyişimden dev bir heykel yaptı, ben o heykelin tepesine konan kuş oldum yine bekledim. Asırlar beklemekle geçti, derken bekleyiş de geçti, cümleler büsbütün anlamsızlaşıp anlam kendisini bir kız için vurdu ve ben anladım: Bekleye bekleye onu geri getiremeyecektim.”

ISBN: 978-605-09-0130-6
Sayfa Sayısı: 288
Ebat: 13.5×19.5 cm
Yayın Tarihi: Mayıs 2011
Fiyatı: 16.00 TL


Photobucket

Tuna Kiremitçi
Yazar
http://www.tunakiremitci.com
Tuna Kiremitçi, 1973 yılında Eskişehir’de doğdu. Galatasaray Lisesi’ni bitirdi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi’nde sinema eğitimi gördü.
Kiremitçi yazmaya lise yıllarında şiirle başladı. İlk kitabı Ayabakanlar (1994) ile Yaşar Nabi Nayır Şiir Ödülü’nü kazandı. 1997’de Bosnalı şair İzzet Sarayliç’le “Erguvan Balkan Şiir Ödülü”nü paylaşan Kiremitçi’nin ikinci şiir kitabı Akademi 1998’de çıktı. 2003’te şiirlerini ve şarkı sözlerini Bazı Şiirler Bazı Şarkılar adıyla derledi.
Kiremitçi’nin ilk romanı Git Kendini Çok Sevdirmeden (2002) yılın önemli edebiyat olaylarından biri kabul edildi. Bu İşte Bir Yalnızlık Var (2003), Yolda Üç Kişi (2005), Dualar Kalıcıdır (2007) ve Küçüğe Bir Dondurma (2009) adlı romanları da büyük ilgi gördü. Genellikle sıradan insanların trajedilerini, günümüz kadın-erkek ilişkilerinin açmazlarını ve yaşlanmanın melankolisini hüzünlü ve yer yer gülümseten bir anlatımla işlediği romanları, Prof. Gürsel Aytaç tarafından “romantik ironi” örnekleri olarak değerlendirildi (Hürriyet Gösteri, Temmuz-Ağustos 2005) ve sekiz dile çevrildi.
Sinema ve müzik çalışmaları da olan Tuna Kiremitçi’nin bütün kitapları Doğan Kitap tarafından yayımlanmaktadır.


Size Şimdiden İyi Okumalar Diliyorum :))


Photobucket

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bende kitap okumayı kitapçılarda saatlerimi geçirmeyi çok seviyorum bu kitaptan haberim yoktu bilgiler için teşekkürler en yakın zamanda okumalıyım not alındı:)
sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

bak şimdi çok merak ettim ben bu kitabı!