17 Temmuz 2011 Pazar

Nutellalı Pankek

nutellalı pankek 1



Pankek Pankek...

Tatilde her sabah kahvaltısında bol çikolata sosu ile tükettik ailecek..

Tatil dönüşü kahvaltılarda bir boşluk oldu.. Özledik :)) Şimdi ara sıra yapıyorum bu tarifi ev halkına :)

Nutella ile ise muhteşem oldu.. Mutlaka bu tarifimi deneyin.. Birebir lezzeti yakalıyorsunuz..



Malzemeler:

2 yumurta
2 yemek kaşığı toz şeker
1 çay kaşığı tuz
1/3  çay bardağı Yonca Ayçiçek yağı
1 paket kabartma tozu
1 bardak süt
1.5 su bardağı un (Ben esmer un kullandım)


Üzeri için;

Nutella Yada Arzu edenler için bal

pankek

Hazırlanışı;


Tüm malzeler miksere vurulur.Sadece 1 defa olmak üzere tavamızı hafif yağlıyoruz.Yarım kepçe pankek hamurumuzdan kızmış tavamıza koyuyoruz.Göz göz balon balon olunca pankekimizi çeviriyor ve diğer tarafını pişiriyoruz.Çok kısa 30 sn.gibi bir zamanda pişiyor kızardığı zaman tavadan alıyoruz.Ve diğer pankeklerimizde aynı şekilde pişiriyoruz.Tavanız büyükse 3 -4 'erli olarak aynı anda pişirebilirsiniz.Daha sonra üzerine Nutella sürülür.. Ve Afiyetle tüketilir.Ayrıca ballı pankekte meşhurdur deneyebilirsiniz.Afiyet Olsun..


nutelllalı pankekk

Not: Orjinalinde genellikle yurtdışında bal yerine akçaağaç şurubu kullanılarakta tüketilir.

4 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Elinize sağlık.Nefis görünüyorlar:)

bir demet feslegen dedi ki...

off offf bayılırım ;)

Adsız dedi ki...

mrblar bayıldım cok guzel gercekten yapmak ıstıyorum ama 1/3 yag ne kadar.rıca etsem bole olculerı yarım su bardak+1 cay kasıgı vs tarzında verırsenız cok daha ıı acıklayıcı olur saygılar emegınıze saglık

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İlgili kısım düzeltilmiştir.