10 Aralık 2009 Perşembe

Beauty n Fashion Love'den Hediyeler

Hadi bakalım burdan buyrun içeri gidin bu hediyelere sahip olma şansı yakalayın..Tık Tık

EVET YENİ BİR BLOG HEDİYESİ HABERİ VE BLOG SAHİBİNİN YAZISI;

Yapmanız gereken tek şey. Bu yazının altına dilediğiniz yorumu bırakmak ve yorum numaranızı yazmak. Kısacası bu yazıya yorum yazan ilk kişi "1" diyecek ve arkası gelecek. Bugünden itibaren 5 gün içinde hediye isteklileri yaptıkları yorumun altına hangi hediyeyi istediklerini de belirtecek. Hediye fotoları burada Bu arada bu blogu izleyen birisi olma şartını da yineleyelim. Dileyenler blogunda bu habere yer verebilirler. Yer veren blog kardeşlerimi soldaki izlediğim bloglara almak isterim şimdiden söyleyeyim Hadi başlayalım...
Bol şans

Demiş Arkadaşımız..Hadiyin Sizde Katılın..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

4 guzellll basarılar
http://guzellik-bircan.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

1 yani ilk ben geldim.sabah blogunu açtım ve hediyeleri gördüm.Ve başladım yazmaya.ve mümkünse iki numaralı hediye tercihim.