24 Aralık 2009 Perşembe

Yalancı Çiğköfte



YARIM KG.İNCE KÖFTELİK BULGURU DERİN BİR KABA ALALIM.ÜZERİNE YARIM LİTRE KAYNAMIŞ SU KOYALIM.KABIMIZIN KAPAĞINI KAPAYALIMKİ SUYUNU ÇEKSİN.15 DK.SONRA İÇİNE 3 YEMEK KAŞIĞI DOLUSU SAL.ÇA,1 YEMEK KAŞIĞI PULBİBER,4 YEMEK KAŞIĞI NANE,ARZU EDİLEN BAHARATLAR KONULSUN.BEN BİRAZ KARABİBER,KİMYON,KÖRİ,ZENCEFİL,KÖFTE BAHARI,HİNT SAFRANI,FESELEĞEN HEPSİNİ KOYDUM...VE YARIM DEMET TAZE SOĞANI,TAZE NANEYİ UFAK UFAK DOĞRAYIP EKLEDİM.YOĞURMAYA BAŞLADIM...


DAHA SONRA 2 BÜYÜK DOMATESİ ROBOTTAN GEÇİRDİM EKLEDİM

DAHA SONRA ÜZERİNE 4 YEMEK KAŞIĞI NAR EKŞİSİ,YARIM DEMET İNCE DOĞRANMIŞ MARUL,YARIM LİMON SIKIP,TUZ EKLEDİM...ÇİGKÖFTE GİBİ YOĞURDUM..

EVET YOĞURDUKTAN SONRA İYİCE CEVİZ BÜYÜKLÜĞÜNDE PARÇALAR ALIP,MARUL SERİLİ KASENİN ÜZERİNE ELİNİZLE SIKARARK KÖFTE ŞEKLİ VERİN..AFİYET OLSUN

4 yorum:

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bayılırım canım. Ellerine sağlık.
Bu arada kısmet olursa cevahirde yapılan buluşmaya bende geliyorum.
Güzel geçeceğine inanıyorum.
Görüşmek üzere
sevgilerimle

karamel mutfak dedi ki...

yalancı gerçekçi inan benim için hiç farketmez bulgur var baharat var e daha ne olsun ellerine sağlık.
sevgilerle.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. İçinde et olmaması benim için çok güzel. Çiğ etin yenmesine bir türlü anlayamadım. Elbette yoğurulunca ölüyor dediklerinin bende biliyorum ama aklım almıyor. Bu süper olmuş. Görüntü de öyle.
Sevgiyle kal.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım pek severim hımm canım çekti bakkk:)))

Mutlu bir hafta sonu geçiermne dileğiyle...