29 Aralık 2009 Salı

İglo Fish Fingers İle Pratik Lezzetler (Acı Soslu)

Yine yorucu bir günün ardından pratik bir lezzet aradım kendime..Hem Doyurucu olsun,Hem pratik hemde sağlıklı..Yanında ise Lezzeti eksik olmasın..Vakit Dar..Bir Millet Acıktı :)))
Elim her zamanki gibi kurtarıcım difrize gitti...Ve İglo Omega 3 Kaynağı Fish Fingers...
Yüzümde pratikliğin sağlığın ve lezzetin tebessümü..

Tarif ise çok kolay..7-15 dk.da herşey hazır..Herkesin yüzünde bir gülümseme :)

Makarnamız pişer domates sosumuz ve nanemizle süslenir..(Makarnayı pilav gibi yaptığımı daha öncedende bahsetmiştim.Kendi suyunda ve yağında pişer.)


İglo Fish fingersler çok az kızgın sıvıyağda tavada 7 dk.kızartılır..Acı sosu ve mayonez ile servis edilir..

İşte Hepsi Bu Kadar...

Herkes Sağlık ve Lezzet ile Doymuş oldu :))



3 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Iglo ürünlerini en kısa zamanda deneyeceğim. Makarnaya bayılırım ben. Süper bir menü. Hergün yesem bıkmam valla:) Sevgiler...

mutfakcini dedi ki...

Fish Fingers'ı ben de çok sık yapıyorum.Pratik ve leziz.Ellerine sağlık canım.Bir de böyle servis yapiim ebn de.sevgilerrr :)

Unknown dedi ki...

Fish Fingers ve kremayı deneyin :) mükemmel <3