25 Aralık 2009 Cuma

İglo Barbekü Soslu Alaska Mezgiti

İglo İle Pratik Lezzetler..Benim kurtarıcım oldu..Evde yemek yoksa ve hazırlamaya vaktim yoksa hem pratik,hem lezzetli ve sağlıklı çözüm..


Malzemeler;

İglo Alaska Mezgiti
Hazır Barbekü Sos
Sıvıyağ

Salatası İçin;

Göbek Salata
İglo Taze Mısır
İglo Soya Fasulyesi
Limon,Tuz,Zeytinyağı
Süslemek İçin Cerry Domates
Piyazlık doğranmış soğan

Yanına;

İglo Prenses Patates

Hazırlanışı;

İglo Alaska mezgitlerimizi sıvıyağda boca edip tepsiye diziyoruz.Üzerine biraz tuz ekliyoruz.
Yaklaşık 20 dk.pişiriyoruz. Daha Sonra İglo Prenses Patateslerimizi Mezgitimizi fırından çıkarıp yanlarına ekliyor tekrar 10 dk daha fırına verip pişiriyoruz.

Diğer Tarafta İglo Mısır ve Soya Fasulyesini haşlıyoruz.Süzüyoruz.Göbek salata,piyazlık doğranmış soğan,mısır ve soya fasulyelerimizi karıştırıyoruz.Tuz,Zeytinyağı ve limon ilave edip,Ceryy domatesle süslüyoruz.

Pişen İglo Fileto Mezgitlerimizin üzerine barbekü sos ve yanında salatamız,prenses patateslerimizle servis ediyoruz.Afiyet Olsun..


8 yorum:

Suskun dedi ki...

Hmm hoş bi görüntüsü var ama tadını bilemem:)
Ellerinize sağlık

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Çok güzel görünüyor. Yalnız prenses patatesler için pişirme süresi 30 dk çok değil mi. Ben fırında veya fritözde 10 dk da pişiriyorum.

Sevgilerimle

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum görüntü süper olmuş denemek lazım iglo yu
patatesleri merak ediyorum doğrusu sen mi şekillendiriyorsun o şekilde hazırlar mı.
iyi hafta sonları canım..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İncim Patatesler kendinden şekilli :) Çok şık değilmi sunumlarda..

Mesela hasanpaşa köftesi yapacağım inşallah o zaman püre ile uğraşma derdim kalmayacak iglo prenses patates sağolsun o görevi görecek.Zamandan ve dağınıklıktan tasarruf edicem:)

Sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Görüntüsü Çok şık olmuş.
Patateslerin kesimine bayıldım.
Gerçektende iglo kolaylıkmış.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik zengin bir menü olmus saglikli afiyetler olsun sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bülbülün yeri hakikaten güzel şekilli prensesler..

Gülcancım Zengin ve pratik bir menü oldu :)

deniz dedi ki...

meloşcum bu prenses patatesleri ilk defa gördüm öğrenmiş oldum sayemde.acaba her markette varmı.Eline sağlık.