6 Mart 2010 Cumartesi

Damla Çikolatalı Havuçlu Tarçınlı Muffin

Pratik ve Lezzetli Bir Tarif..

Geçen hafta çok sevdiğim bir arkadaşım ziyaretime gelmişti..Bende onun yanında hemen yaptım bu keki..Çok pratik ve inanılmaz lezzetli oldu..

Malzemeler;

2 Yumurta
1 çay bardağı su
1 çay bardağı Yonca Mısırözüyağı
1 yemek kaşığı dolusu Margarin
1 büyük boy Havuç rendesi
1 su bardağı HİSAR Damla Drop Bitter Çikolata
1 Paket Farina Bella Tarçınlı Kek Karışımı

Hazırlanışı;

Yumurta çırpılır.Ardından sıvıyağ,margarin ve su ilave edilrek çırpılmaya devam edilir.Daha sonra rendelenmiş havuçlarımız ve Farina Bella Tarçınlı Kek Karışımımız ilave edilerek çırpılır.En son Damla drop Çikolatalarımız katılır ve kaşıkla karıştırılır.Muffin kalıplarına eşit miktarda kek harcından paylaşılır.En son üzerine Damla drop Çikolatamızdan biraz daha serpilir ve önceden ısıtılmış 180 derece fırınımızda 20 dk.pişirilir.Afiyet olsun..

20 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık.sevgiler.

JaDe dedi ki...

MMM..çok lezzetli görünüyor

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık muffinler en
fes mutlu hafta sonları kocaman öpü
yorum...

umutluhayat dedi ki...

çok lezzetli görünüyorlar ellerinize sağlık

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

ZUHAL "Damla Çikolatalı Havuçlu Tarçınlı Muffin" kaydınıza yeni bir yorum yaptı:

Merhaba.Blogunuzu tesadüfen keşfettim.Dolaşıp duruyorum.Bir türlü çıkmak istemedim.Ben de başak burcuyum.Blogçular arasında o kadar çok başak burcu olan hanım varki.Tesadüf olamaz bu .Sanata ve sanatsal olaylara yatkınlığımızı sanırı sofralarımıza yansıtıyoruz.Sunumlarınız çok hoşuma gitti.İyi bir gurmeyim diyorsanız lezzetleride mutlaka güzeldir.Tekrar memnun oldum sizi tanıdığıma..SEVGİLER....

http://zuzununkurabiyeleri.blogspot.com/

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zuhalcim;

Yorumları tam yayınlarken yorumun gelmiş sanırım işaretlemediğim için o anda yayınlammamış bende maile gelen yorumunu kopyledim blog adını verdim haksızlık olmasın diye..

Beni beğenmene sevindim..Teşekkürler..

Başak kadını demek hep böyle :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

deryacım;

Çok teşekkürler cnm bend öptüm seni

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Jadecim;

Filizcim

Umutlu hayat;

Dryacım;

Zuhalcim

Hepinize teşekkürler Teşekkürler

ZUHAL dedi ki...

Çok düşüncelisin teşekkür ederim.Görüşmek üzere arkadaşım.

Saglıklımutfak dedi ki...

ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR. TA HAFTA SONU ATIŞTIRMALIK ELİNE SAĞLIK

ümmühan dedi ki...

Damla çikolata,havuç,tarçın, ımmm daha ne olsun :) Ellerine sağlık

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Hilalcim Evet tam atıştırmalık :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ümmühancım;

Teşekkürler ziyaretin için..

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim valla enfes görünüyorlar...
canım çekti şimdi bak..

Esma Ercengiz dedi ki...

Çok lezzetli görünüyorlar. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

merhaba,
Siteniz çok renkli ve güzel,ben site konusunda daha çok yeni olduğum için ziyaret ettiğim sitelerde ilk önce başlama tarihlerine bakıyorum:)) Maşaallah birkaç yıllık deneyiminiz olduğunu görüyorum.Bir de yorumlara cevap vermeniz çok hoş, beğendiğim sitelere girip yorum bırakıyorum,bazen hiç cevap alamıyorum.Sanırım bazı arkadaşlar çok yoğun.Sizin de site olduğunuz için bloglar dünyasına girmeniz ilk başta zor oldu mu? Başarılarınızın devamını dilerim, sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Çelebi;

Teşekkürler Canım..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

vakit buldukça eser;

Teşekkürler arkadaşım ziyaretin içinde ayrıca teşekkür ederim.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kemalpaşatatlısı;

Evet Blogumda 3 yıllık bir deneyimim var.Birde deneyimsiz başka bir yerde 1 yıl..

3-4 senedir blog alemindeyim ama çocuğum oldugu için bir süre açılamadım.

Çok zor olmadı çünkü kendimi başarılı buluyorum.Başarı için önce yaptığınız işi yada hobiyi çooook çok sevmeniz lazım.

Severek yapılan her iş başarı getirir.Şuan iyi yerlerde iyi konumda olmamın sebebi yaptığım işi kaliteli yapmak için çaba sarfetmemdir.

Yorum meselesine gelince;

bazen bizler yoğun oluruz hatta bende çok yoğun olurum ama mümkün oldugunca cevap veririm.

Diğer arkadaşlarımda sanırım yoğunluktan cevap verememmiştir.

Yine beklerim hoşçakalın.

ceydabural dedi ki...

çok güzel görünüyor :)