12 Mart 2010 Cuma

Rüveyda Bebek Geldi..Mevlütü Bile Okundu :)

Rüveyda..

Dayımın 2.Minik Kızı..İnsanın bebek görünce içinin cız ettiği güzel bebek :) Elime bile almaya korkuyodum sanki hiç çocuk bakmadım :) Aslına bakarsak 2 ay kadar benim kızıma hep Annem ve Kızkardeşim baktı.Altını değiştirmeye bile korkuyodum :) Neyse..

Geçtiğimiz günlerde mevlütü vardı..Yengecim ben ona Ayşe abla Diyorum Sade bir menü hazırlamış.Çünkü 50-60 kişi olacağı için bu şekilde bir menü en mantılısı idi..Gerçi yinede çok yoruldular Tavuk didikleme,Pilav Yapma derken ..
Rüveyda Görüldüğü üzere o gün çok şıktı :) Henüz 3 aylık ..

Mevlüt Menüsünde;

Tavuklu Pilav
Baklava Yufkalı Kadayıf Sarması
Sirkeli Kurabiye
Ayran

Ayranları hazır almıştı bol bol..
Tabaklar ise köpük tabaktı bu nedenle kalabalıkta sorun olmadı..Akabinde Çay eşliğinde Sirkeli kurabiye ve tekrar Kadayıf Sarması ikram edildi..

Emeği geçenlerin Ellerine Sağlık :) Rüveyda bebek ise Ömrü uzun ve hayırlı bir evlat olsun inşallah :)











11 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH...
RABBİM nazarlardan kem gözlerden esirgesin..
Analı babalı sevdikleri ve sevenleri ile ; huzur lu sağlıklı mutlu büyümek nasip etsin RABBİM !

Sevgilerle...

Ballı Cimcime dedi ki...

Maşallah Rüveyda'ya, çok güzel sağlıklı mutlu uzun ömürler versin. Pembiş prensesi Allah bağışlasın. Mevlüdünüz kabul olsun. Yengeninde eline sağlık canım, hepsi birbirinden güzel gözüküyor, afiyet olsun. Sevgilerimle..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Allah nazardan saklasın. Maaşallah diyorum. Ne şirin ve ne güzel bebek. Bahtı da kendi kadar güzel olsun inşallah.
Yapılan her şey çok güzel olmuş. yapanların ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

umutluhayat dedi ki...

allah uzun ömürler versin yaşı uzun olsun.

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum,analı babalı büyüsün ailesine vatanına hayırlı evlat olsun işallah canım minik prensesimiz:))Allah nazarlardan korusun.çok öpüyorum canım..

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

merhaba,

Minik Rüveyda ya hayırlı ve sağlıklı, sevdikleri ile beraber mutlu bir ömür diliyorum.Sizin sitenizi çok beğendiğim için devamlı takip ediyorum.Sıralamanız (türkiye 38.230)gerçekten çok yüksek, tüm kalbimle sizi kutlarım.Sizi linklerime eklemek istiyorum. Başarılarınızın sırlarını da öğrenmek istesem acaba yardımcı olur musunuz?
Davet menüsü harika, tatlıya bayıldım bu arada:))

BAL TATLISI dedi ki...

ALLAH nazardan saklasın çok tatlı bir bebek,ALLAH okunan mevlüdü kabul etsin,bu arada menüde daha ne olsun çok bile olmuş yiyenlere afiyet olsun:)

japon çekirdeği dedi ki...

merhaba
sayfamda ödülünüz var alırsanız çok mutlu olurum :))

sevgiler
ebru

ümmühan dedi ki...

Bebeciğe hoşgeldin,hayırlı evlat olsun inş.
Kadayıf sarması da pek tatlı duruyor ama Rüveyda yı geçemez :)

Unknown dedi ki...

Maaşallah Allah analı babalı şansı bahtı açık bir hayırlı evlat eylesin

casminella dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün...